Dwa pytania

1. Data: 2002-05-17 18:56:56

Temat: Dwa pytania
Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

1. Czy autoszczepionka daje trwale efekty. Na jak dlugi czas uzyskuje
sie odpornosc. Przypuscmy, ze ktos z rodziny tez jest chory. Czy w
takim wypadku nie ma zagrozenia nawrotu choroby, ponownego ataku
drobnoustrojow? Autoszczepionka zrobiona jest z wlasnych bakterii
chorego, zatem czy ten sam szczep bakterii, ale z zewnatrz, moze byc
zagrozeniem?

2. Strasznie bola mnie dlonie w okolicy nadgarstka( srodrecze blizej
nadgarstka niz palcow). Myslalam, ze to od komputera, ale chyba nie,
gdyz nawet jezeli robie sobie dluzsza przerwe w korzystaniu z tego
sprzetu, to i tak mnie bola. Mam problemy z podniesiem czajnika z
woda, jak rowniez z nacisnieciem klamki i otworzeniem kazdych
solidniejszych drzwi. Czy konieczne bedzie przeswietlenie?
Dodam, ze nie doznalam zadnego urazu, w wyniku ktorego ucierpialyby
moje dlonie. Trwa to juz dosc dlugo (okolo roku) i chyba zaczelo sie
od jazdy na rowerze (czyzby jakies mikrourazy?).

Saanale

2. Data: 2002-05-21 20:55:48

Temat: Re: Dwa pytania
Od: "Ani@Sil" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Saanale" <S...@p...fm>

> [...]
> moje dlonie. Trwa to juz dosc dlugo (okolo roku) i chyba zaczelo sie
> od jazdy na rowerze (czyzby jakies mikrourazy?).

Mialam cos takiego. Zaczelo sie tez nie wiadomo od czego, gdy bylam w ciazy
i trwalo ponad pól roku. W miedzyczasie urodzilam dziecko, wiec z racji
ciaglego operowania rekami (zwlaszcza przy przewijaniu) stan sie pogorszyl.
Jedyna rada lekarza ortopedy to bylo odciazenie rak - niewykonalne. Po
jakims czasie, gdy juz myslalam, ze tak mi zostanie do konca zycia, lekarz
internista polecil mi Olfen - zel do smarowania, a pediatra mojego synka
poradzil bym lykala lek przeciwzapalny, bo to rodzaj zapalenia. Chyba
Ibuprofen, ale nie jestem pewna, bo ostatnio tych leków zaczynajacych sie na
Ibu... zatrzesienie, a to bylo ok. 3 lata temu. W kazdym razie pomoglo,
tylko nie wiem co bardziej.
Pozdrawiam
Ania

serce - co sie dzieje???