Dwa sluby:)

1. Data: 2003-04-30 12:17:39

Temat: Dwa sluby:)
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Slub pierwszy, czyli moja siostra i ciuchy:

Moja siostra, to wysoka dziewczyna, metr osiemdziesiac, rozmair 44 i okolice.
No i w zwiazku z tym jest problem w czym do slubu, bo w polskich sklepach jak
wiadomo kroluje 38 - rozmiar totalitarny.
Siostra bierze jedynie slub cywilny i chce stroj (sukienke, garsonke - nie ma
uprzedzen co do fasonu, byle by byl ciuch fajny:) taki, by nie byla to kreacja
typowo slubna/weselna, ale nadawala sie tez do zalozenia na pozniej, czyli po
prostu nie ma byc to sukienka na raz.
Tak wiec albo szukmy namiarow na dobra i sprawdzona krawcaowa, albo na jakies
sklepy, ktore w swoim asortymencie uwzgledniaja rozmiary powyzej czterdziestki.

Slub drugi, czyli moja przyjaciolka i makijaz.

Moaja przyjaciolka, jako ze sama na codzien prawie sie nie maluje, wolaby sie
w tym szczegolnym dniu oddac w rece profesjonalistki. Z tym ze nie chodzi o
typowo slubny, wymyslny makijaz, tylko subltelne podreslenie urody.
Jesli ma ktos jakies namiary i dobre doswiadczenia - prosze o kontakt:)

Pozdrawiam - kalina

1. Data: 2003-04-30 12:23:29

Temat: Re: Dwa sluby:)
Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a mozna zapytac jakie miasto Cie interesuje?

1. Data: 2003-04-30 12:26:49

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> a mozna zapytac jakie miasto Cie interesuje?

Ach no tak!
Zapomnilam, ze nie cala Polska mieszka w Warszawie;)

kalina

1. Data: 2003-04-30 12:28:04

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5fPra.92514$v62.979033@news.chello.at...

> a mozna zapytac jakie miasto Cie interesuje?

Strzelam: Warszawa? :))

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-30 12:36:07

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Zapomnilam, ze nie cala Polska mieszka w Warszawie;)

Nie wszystkich Bóg pokarał. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-04-30 12:41:17

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> Nie wszystkich Bóg pokarał. ;-)

Seva ...
ROTFL !

a ja zaraz zwijam zagle ... i luuuuuuz

Asia :)

1. Data: 2003-04-30 14:09:48

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

CO do pierwszego to znajdujesz sie w komfortowej sytuacji
bo w Wawie jest Kaphal, C&S, H&M oraz Adler i oni maja chyba wieksze
rozmiary :-), a co wazniejsze czesto duzo ladniejsze niz sklepy
specjalizujace sie tylko w duzych romiarach :-)
Pozdrawiam
K.

1. Data: 2003-04-30 14:41:17

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> wrote:

> Zapomnialam, ze nie cala Polska mieszka w Warszawie;)

Na Tamce miedzy Topiel a Dobra masz sklep z duzymi rozmiarami. Znajoma chwalila
jakosc i ceny kostiumów.
pzdr
agi

1. Data: 2003-04-30 15:51:48

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kreacja
> typowo slubna/weselna, ale nadawala sie tez do zalozenia na pozniej, czyli

ladne rzeczy w wiekszych rozmiarach sa w sklepach:

- bianca fashion (tu najdrozej, ale maja klasyczne ciuchy, super gatunkowo,
najwiekszy wybor jest na marszalkowskiej, blisko pl. unii lubelskiej i na
ursynowie, przy stacji metra natolin. jest tez ich sklep w klifie na
okopowej)

- siec sie nazywa bodajze share i ich sklepy sa w galerii targowek i
reducie. ja tu kupilam super klasyczne ciuchy na swoj slub. bardzo ladne, i
nie takie pracowo-sluzbowe

- w klifie jest tez sklep o nazwie chyba "caterina" - na I pietrze. jest tu
duzo eleganckich ciuchow

kappahla i h & m nie polecam, bo wprawdzie maja fajne ciuchy, ale raczej nie
na takie okazje, jak slub. raczej sportowe i luzne w stylu.

nowa seria Oceanica i cos tam jeszcze
Kolczyki w uszach?
Strony z fryzurami.
Organza