Dwie kobiety a miesiaczka

11. Data: 2001-07-02 04:56:33

Temat: Re: Dwie kobiety a miesiaczka
Od: "Ann" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@l...localdomain> napisał w
wiadomości news:slrn9jvgk0.sh.jacek@localhost.localdomain...

> Obiły mi się o uszy opisy zjawisk synchronizacji takich rzeczy u ludzi i
> zwierząt. O ile dobrze pamiętam przyczyną są feromony. Niestety nie
pamiętam
> źródeł.

No coz tyle to i ja wiem, ale dzieki i za to, bo cala reszta to udaje
madrych, ale jak przychodzi na cos odpowiedziec to pisza pierdoly. Ludzie
szkoda waszego i mojego czasu, jak nie wiecie o co chodzi to lepiej sie nie
odzywajcie. Po co sciagac te setki glupich odpowiedzi?

Ann
e...@p...onet.pl
a...@p...com.pl
ICQ: 3455782
Gadu-Gadu: 1044633

12. Data: 2001-07-02 04:59:39

Od: "Ann" <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ann" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No to jedno podejrzenie mam z glowy (z czesci wywiadu zwanej "choroby
> towarzyszace").

Bardzo smieszne... Widze, ze sadzisz wedlug siebie?

> To samo by bylo gdybysmy mieszkaly np. w
>
> A skad ta pewnosc?

Akurat tu jestem pewna.

> jako
>
> Glupie pytanie - glupia odpowiedz.

Nie ma glupich pytan, sa tylko glupie odpowiedzi, a jak nie wiesz o co
chodzi to lepiej nie odpowiadaj. Akurat te przypadki sa znane medycynie i
nie ma w tym nic dziwnego, bylam tylko ciekawa dlaczego tak sie dzieje?

Ann
e...@p...onet.pl
a...@p...com.pl
ICQ: 3455782
Gadu-Gadu: 1044633

13. Data: 2001-07-02 11:38:10

Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A skad ta pewnosc?

Muszę tu wziąć w obronę koleżankę Ann. Nie jestem ani lekarzem
ani kobietą, ale regułą w pokoju mojej dziewczyny w akademiku
było, że wszystkie trzy jego mieszkanki były w jednym czasie
zaokresione (brrr).

Darek

14. Data: 2001-07-02 11:56:31

Od: "tommy" <t...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma glupich pytan, sa tylko glupie odpowiedzi...

Nie, nie ma glupich pytan, sa tylko glupi ludzie.
A odpowiedzi w formie pierdol to chyba 75% na grupach.

15. Data: 2001-07-02 15:06:21

Od: "Daniel Sereno" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej

znalazlem dla ciebie te dwa adresy, poczytaj, moze cos wyjasnia, pozdrawiam

sereno

http://www.auburn.edu/~nolanpm/behavior/menstrual.ht
ml

http://www.straightdope.com/classics/a2_306.html

16. Data: 2001-07-02 15:34:02

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darkac" <d...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ani kobietą, ale regułą w pokoju mojej dziewczyny w akademiku
> było, że wszystkie trzy jego mieszkanki były w jednym czasie

Czyli wiemy juz, ze dzieje sie tak w pracy, internacie i akademiku.
To juz pozwala wykluczyc czesc czynnikow srodowiskowych.
A teraz moje pytanie - bo najwidoczniej nie bardzo orientuje sie w
najnowszych odkryciach ginekologii:
czy matka i corka tez sie dostrajaja?
czy siostry tez miesiaczkuja w tym samym czasie?

Krzysztof

17. Data: 2001-07-02 16:29:22

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blade Runner" <B...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pytanie nie jest takie glupie, wieloktotnie slyszalem o tego typu
> zjawiskach, tylko ze zwykle taka synchronizacja wystepowala po
pojawieniu
> sie w kobiecym zespole mezczyzny, taki sobie atawizm w spadku po
wspolnocie
> plemiennej. A jaki to mialo cel..? Pojecia nie mam.
> Pozdrawiam
> BR

Bije sie w piersi: mea culpa.
Chyba musze sie doksztalcic.
Pozdrawiam,
Krzysztof

18. Data: 2001-07-02 18:42:10

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

U Ciebie to tylko 2 kobiety.
Kiedys bylam na obozie sportowym - 6 dziewczyn w pokoju przez 2 tyg.
Kiedy przyjechalysmy na miejsce jedna miala okres, nastepnego dnia
dostala 2 (choc wcale tak nie mialo byc), 3 dnia nastepne 2. Nawet ja
dostalam jakims cudem (bo wczesniej nie mialam okresu przez 6 miesiecy).
W rezultacie pod koniec 1 tygodnia wszystkie mialysmy okres wiec
faktycznie cos tu dziala.

Ola

19. Data: 2001-07-02 18:45:49

Od: "krzysztof" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gregg" <g...@z...com.pl> napisał w wiadomości

> ...oraz kultury osobistej nieco nabyć
> (tzw. czarodziejskie słowo)

Przepraszam wszystkich, ktorych urazilem w moich odpowiedziach.

Krzysztof

20. Data: 2001-07-02 19:13:58

Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@k...gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:3B40C082.351527C@kopnet.gliwice.pl...

> [...]
2. Nawet ja
> dostalam jakims cudem (bo wczesniej nie mialam okresu

To mozna robic jakies turnusy lecznicze dla kobiet z
zaburzeniami cyklu itp.,po co lykac tabletki,
--
Anna

co na to ginekolodzy ?

Ratunku!!!! Kleszcz!!!