Dwie kobiety i ja jeden

11. Data: 2004-11-08 22:13:22

Temat: Re: Dwie kobiety i ja jeden
Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapiąć na chwilkę rozporek.

zapiety :)

> I się nie dowiesz, jak sam nie sprawdzisz. Nikt Ci nie powie jak będzie.

Może ktoś z grupowiczów miał podobne doświadczenie i podzieli się
doswiadczeniem, stąd moje pytanie.

12. Data: 2004-11-08 22:15:47

Od: "Roch Dzikon" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Reakcja rodziny- wprawiłbym ich w niezły szok. Wszyscy moi bliscy bowiem
> stoją murem za moją dziewczyną, twierdzą ze taka wspaniała i wogóle...
Tylko
> że oni widzą ją kilka dni w miesiącu, a ja żyję z nią non stop.

to bedziesz sie przejmowac reakcja rodziny a nie swoim szczesciem ???
odradzam !!!!

> po drugie- boje sie, że wiążąc sie ze starszą kobietą mogę pewnego dnia
> usłyszeć, że chciałaby miec dziecko etc. Jej wiek na rodzenie dzieci juz
> dawno i bezpowrotnie minął.... A ja do roli ojca sie na razie nie
nadaję....

Twoja kochanka ma 30 lat, tak??
jej wiek na rodzenie dzieci jeszcze nie minal
powiem Ci nawet ze dzisiejsze karierowiczki zaczynaja myslec o dziecku w
wieku nawet starszym niz 30 lat, wiec nie ma co sie tym wiekiem kochanki za
bardzo przejmowac
zreszta jak stwierdzil camel, juz wybrales, tylko nie chcesz sie do tego
przyznac przed rodzina i swoja aktualna dziewczyna

rd

--
Roch Dzikon + Ninka (14.11.2003)
www.roch-dzikon.prv.pl

13. Data: 2004-11-08 22:18:28

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@o...pl wystukał:

> po drugie- boje sie, że wiążąc sie ze starszą kobietą mogę pewnego dnia
> usłyszeć, że chciałaby miec dziecko etc. Jej wiek na rodzenie dzieci juz
> dawno i bezpowrotnie minął...

Oczywiście, macica jej wyschła. Kto to słyszał żeby 30latka dzieci
rodziła.

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

14. Data: 2004-11-08 22:19:10

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jej wiek na rodzenie dzieci juz
> dawno i bezpowrotnie minął....

Mówisz o trzydziestolatce czy ja mam omamy???
--
Małgorzatka - troche zaniepokojona ;-)

15. Data: 2004-11-08 22:22:28

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to bedziesz sie przejmowac reakcja rodziny a nie swoim szczesciem ???
> odradzam !!!!

Na względzie mam własne szczęście

> [...]
> zreszta jak stwierdzil camel, juz wybrales, tylko nie chcesz sie do tego
> przyznac przed rodzina i swoja aktualna dziewczyna

Masz rację.... Problem tkwi w tym jak to powiedziej jednym i drugim, zeby
trauma była jak najmniejsza?

16. Data: 2004-11-08 22:23:52

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówisz o trzydziestolatce czy ja mam omamy???
> --
tak

Skonczylem studia medyczne i troche na ten temat wiem, aczkolwiek ksiązki to
jedno, a zycie drugie...

17. Data: 2004-11-08 22:26:18

Temat: SKRESLAM SLOWO "BEZPOWROTNIE"
Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

. ujmę to inaczej- minął NAJLEPSZY czas na rodzenie dzieci

Kurna, juz mi sie w glowie od tego wszystkiego pier.....li

18. Data: 2004-11-08 22:43:54

Od: "UlaD" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś z grupowiczów miał podobne doświadczenie i podzieli się
> doswiadczeniem, stąd moje pytanie.

Jesli chodzi o zwiazki w których kobieta jest starsza to znam kilka nawet z
wieksza róznica wieku i sa calkiem trwale.

Pozdraiwma - Ula

19. Data: 2004-11-08 22:53:22

Od: camel <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dawno i bezpowrotnie minął.... A ja do roli ojca sie na razie nie nadaję....

Ale masz przeciez 26 lat! Rodzina to nie wyznacznik etyczny, masz juz
przeciez wyrobione swoje zdanie i dobrze wiesz ze jesli zostaniesz z
'kochanka' to w koncu rodzina ja zaakceptuje. W koncu z pierwsza
dziewczyna nic procz przyzwyczajenia rodziny (i podejzewam ze Ciebie
rowniez) nie laczy...

Sa pewne teorie ze dzieci sa w 90% zgodne z charakterem swoch rodzicow,
wiec jesli 'kochanka' Ci bardziej odpowiada to jest olbrzymia szansa ze
rodzina tez bedzie wniebowzieta! ;)

Nie wiem czy z uzupatorka nie czujesz sie lepiej glownie dla tego 'ze
owoc zakazany smakuje najlepiej', ale z Twoich opowiesci wynika ze
wlasciwie dziewczynie ani 'kochance' nie przeszkadza za bardzo obecnosc
tej drugiej.

Wiesz dobrze jako facet ze gdyby Twoja kobieta znalazla chlopaka
kopnalbys ja w tylek! Nie byloby zadnych ale.
Ona zaakceptowala to ze spotykales sie z inna kobieta, zerwales z nia
dla innej, kochales sie z inna! Czy ta osoba budzi w Tobie jeszcze
szacunek?! Kobieta ktora wybaczy wszystko? Wiedz ze nie do konca.

Logicznie rzecz biorac - mniej lub bardziej usprawiedliwionym
posunieciem z jej strony byloby (za jakis czas, i w chwili slabosci)
rowniez znalezienie sobie chlopaka i maly skok w bok - ty kiedys mogles,
wybaczylam, dlaczego ja nie moglam... Rowniez wybacz...

Sluchaj. Jesli ja zdradziles, i to na tym etapie zwiazku, niczego juz u
niej nie szukaj, wczesniej czy pozniej zaprocentuje to stosownymi
konsekwencjami. Przed nowa dzieczyna stoi otworem nowa przyszlosc, bez
klotni typu 'dlaczego to zrobiles', 'co ze mna nie tak', 'jestem do dupy'...
Druga ma 30 lat ale nie wiesz co bedzie, chyba to oczywiste ze z
aktualna dziewczyna przyszlosci juz nie ma, jesli juz stracisz obydwie...

--
"Cóż za smutna epoka, w której łatwiej jest rozbić atom niż zniszczyć
przesąd." (A.E.)

20. Data: 2004-11-08 23:19:21

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skonczylem studia medyczne i troche na ten temat wiem, aczkolwiek ksiązki
> jedno, a zycie drugie...

Ty naprawdę myślisz jak dziecko.
Ciekawe co potrzeba aby się stało abyś wydoroślał.

Jacek

pies w domu vs syn
co kupić teściom? pomocy
(artykuł)- alfabet zdrady