Dwie łazienki i płytki

1. Data: 2007-01-09 20:23:54

Temat: Dwie łazienki i płytki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jestem ciekawa Waszych opinii, tzn. jak Wy zrobiliście/zrobili-byście.
Otóż będę miała dwie łazienki - jedną dużą taką z prawdziwego zdarzenia,
a drugą - to właściwie tylko WC z umywalką, pralką i piecem, bardzo
malutkie pomieszczenie niecałe 4mkw, ale za to przy salonie. I mam
dylemat - czy zrobić w obu te same płytki ew. w różnych odcieniach, z
innymi dekorami, czy dać zupełnie inne? Czy jedno rozwiązanie nie będzie
zbyt nudne albo drugie nie będzie zbytnim przesytem? ;-).

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2007-01-10 07:56:35

Temat: Re: Dwie łazienki i płytki
Od: Slawek <a...@i...you.want.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> innymi dekorami, czy dać zupełnie inne? Czy jedno rozwiązanie nie będzie
> zbyt nudne albo drugie nie będzie zbytnim przesytem? ;-).

Zależy jak daleko są od siebie. Jeśli są na różnych piętrach, lub w
różnych częściach mieszkania, to powinny bardziej pasować do charakteru
sąsiednich pomieszczeń.

--
Slawek
eplytki.pl

3. Data: 2007-01-10 08:30:50

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Otóż będę miała dwie łazienki - jedną dużą taką z prawdziwego zdarzenia,
> a drugą - to właściwie tylko WC z umywalką, pralką i piecem, bardzo

Witam,
u mnie to łazienka i WC, ale oba pomieszczenia obok siebie. Też miałam taki
dylemat, ostatecznie różnią się tylko kolorem, łączy je taka sama wysokość i
sposób położenia płytek, dekory, wielkość płytek. Jest ciekawie i naprawdę
dobrze wyszło. WC jest przytulniejsze, hehe, bo w cieplejszym kolorze.
pozdrawiam
bramka

4. Data: 2007-01-10 13:02:35

Od: "IwonaW" <iwo_nka[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innymi dekorami, czy dać zupełnie inne? Czy jedno rozwiązanie nie będzie
> zbyt nudne albo drugie nie będzie zbytnim przesytem? ;-).

Ja mam tez dwa pomieszczenia ale wc i lazienke - obok siebie.
W obu tych pomieszczeniach mam inne plytki: w lazience blekitna mozaike i
biale prostokatne kafle, w wc kafle sa duze, w kolorach jasnej zgaszonej
zieleni a w dodatku w wc na podlodze mam merbau. Tak mi sie podobalo i mysle
ze wyszlo to calkiem niezle.
W zamysle lazienka ma byc raczej dla domownikow, w wc jest umywalka i nie ma
powodu kursowania miedzy tymi pomieszczeniami

pozdrawiam
Iwona

5. Data: 2007-01-11 13:05:11

Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I mam dylemat - czy zrobić w obu te same płytki ew. w różnych odcieniach, z
> innymi dekorami, czy dać zupełnie inne? Czy jedno rozwiązanie nie będzie
> zbyt nudne albo drugie nie będzie zbytnim przesytem? ;-).

a może pod kolor oczu? albo futra czy torebki?
to wieelki problem, wart szerszej dyskusji...

Piotr

6. Data: 2007-01-11 14:30:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisał(a):

> a może pod kolor oczu? albo futra czy torebki?
> to wieelki problem, wart szerszej dyskusji...

Masz rację, dopasuję sobie do futra ;-).
Jakaś frustracja Cię dopadła czy cuś? Problem jak każdy inny.

Pozdrawiam
Ewa

7. Data: 2007-01-11 17:05:36

Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...syneticon.net> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Masz rację, dopasuję sobie do futra ;-).
> Jakaś frustracja Cię dopadła czy cuś? Problem jak każdy inny.

Zaslyszane w jakims sklepie (byc moze byl to pan Piotr we wlasnej
osobie): "kafelki jak kafelki, co tu duzo wybierac..." :)

--
Tomasz Chmielewski

8. Data: 2007-01-11 21:13:28

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Chmielewski napisał(a):

> Zaslyszane w jakims sklepie (byc moze byl to pan Piotr we wlasnej
> osobie): "kafelki jak kafelki, co tu duzo wybierac..." :)

Chciałabym tak... Jak przeglądam katalogi, podobają mi się niemalże
wszystkie płytki. Na żywo już jest z tym znacznie gorzej. A jak wreszcie
upatrzyłam sobie jeden model, to dostaję bólu głowy od prób aranżacji
własnej łazienki. Zazdroszczę facetom ;-).

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2007-01-15 07:18:23

Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kafelki jak kafelki, co tu duzo wybierac..."

a to dobre! niedawno skończyłem urządzac mieszkanie. nie zlicze, ile razy
żona kazała mi oglądać, wybierać i oceniać glazurę! sto, może tysiąc róznych
wzorów, faktur, struktur, powierzchni, kolorów.... gdybym znał powyższe, to
szybciekj bym sprawę załatwił
:-)
jak widac, od przybytku głowa boli. za PRLu było łatwiej: dwa rodzaje
kafelków, decyzja zapadała w minutę. a teraz...

Piotr

Zmywarka Amica 45 cm szer.?
Płytki rektyfikowane
koszt wymiany grzejnika