Dyktafon - parędziesiąt złotych, a tyle radości...

221. Data: 2006-01-20 14:17:01

Temat: Re: Dyktafon - parędziesiąt złotych, a tyle radości...
Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in message
news:dqqfnv$lfg$1@news.onet.pl...
> Z oferty pewnie już nie skorzystam... ale być może faktycznie jest to
> dobra szkoła...
> Na pewno ma dobrą lokalizację... ;-)

Dla nas o tyle dobra, ze ja pracuje kilometr dalej. Tylko corka narzeka, ze
jest w szkole o 7:30, bo odwoze ja jadac na 7:30 do pracy (ale gdyby miala
jechac komunikacja miejska, musialaby wyjsc z domu o tej samej porze, albo i
wczesniej).

--
Axel

222. Data: 2006-01-31 17:53:32

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dqfubb$hgl$1@news.onet.pl>,
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał w
> wiadomości news:jareks-C4078B.19332914012006@gigaeth-gw.news.tp
i.pl...

> Oferta bardzo przyzwoita, a potem okazało się, że jest kłopot z
> realizacją...

To nie tak. To wszystko było, tyle że diabełki wylazły ze szczegółów.

> Pewnie zapisywaliście dziecko do nowopowstającej pacówki, i
> nawet nie było skąd się dowiedzieć jak się to ma do praktyki.

Niezupełnie. Przedszkole działało już ładnych parę lat. Za naszych
czasów zaczęło się rozrastać - niestety, kosztem już zapisanych dzieci.

A pyszczenie na zebraniu (to był bodajże luty) skończyło się
wypowiedzeniami umów dla kilku najbardziej aktywnych (się nie
załapaliśmy). Reakcją był bunt większości (tu się włączyliśmy
aktywnie;)) z groźbą wykorzystania mediów i adwokatów. Koniec końców
wypowiedzenia zostały cofnięte, ale w sześciolatkach grupa i tak zrobiła
się o połowę mniejsza. Przy okazji przekonaliśmy się, że dyrekcja sobie
zmieniła statut nie tylko bez pytania, ale i bez informowania - i nic
nie możemy z tym zrobić. I że tak naprawdę nad dyrekcją nie ma wyższej
instancji. Można iść do sądu, co w tym przypadku nie jest żadnym
rozwiązaniem, zwłaszcza w naszych realiach.
Podsumowując: obecnie do propozycji umów cywilno-prawnych na edukację i
wychowanie mojego dziecka podchodzę jak do skunksa.

--
Jarek
Kamil 27.11.98, Police

223. Data: 2006-01-31 18:07:58

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <43cba356$1@news.home.net.pl>,
"Harun al Rashid" <a...@o...pl> wrote:

> Użytkownik "Joanna Duszczyńska" ...

> Opieka 10 godzin dziennie w tym minimum 3 posiłki, specjaliści, językowcy,
> przedszkolanki... a wszystko za circa 30 zł/dzień? Cudów nie ma, jaka kasa,
> taki standard usług. W tym wypadku rotacja personelu, cięcia po kosztach
> itp. imo do przewidzenia.

Niby masz trochę racji - tylko czy aby nie pomyliłaś nosa z tabakierą?
Ośmielę się zauważyć, że sama wysokość czesnego nie była problemem.

224. Data: 2006-01-31 18:19:57

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dq5q6e$vgf$2@news.onet.pl>,
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote:

> Robisz sobie taką tabelkę z plusami i minusami dla każdej ze szkół. Możesz
> dodać jakieś wagi do cech szkoły które rozważasz. Przy Twoich kryteriach
> dwie różnie szkoły wypadają tak samo. Wtedy wybierasz tą bez czesnego, czy
> tą z czesnym?

Jeżeli to jedyna różnica, to _ja_ wybieram tę bez. Ale sporo ludzi zrobi
na odwrót - bo na przykład pomyślą, że w szkole z czesnym nie będzie
byle hołoty. Tak, wysokie czesne dla niektórych może być plusem...

225. Data: 2006-02-01 10:13:40

Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> wrote in message
i.pl...

> Jeżeli to jedyna różnica, to _ja_ wybieram tę bez. Ale sporo ludzi zrobi
> na odwrót - bo na przykład pomyślą, że w szkole z czesnym nie będzie
> byle hołoty. Tak, wysokie czesne dla niektórych może być plusem...

I wtedy szkoly nie wypadaja tak samo... jak juz pisalem wczesniej.

--
Axel

226. Data: 2006-02-01 11:01:19

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <drq1h4$68u$1@inews.gazeta.pl>,
"Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:

> "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> wrote in message
i.pl...

> I wtedy szkoly nie wypadaja tak samo... jak juz pisalem wczesniej.

Nie przesadzaj. Mowa o wyborze, nie o losowaniu.

227. Data: 2006-02-01 11:56:38

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <dq07i2$em0$1@inews.gazeta.pl>, "Nixe" <n...@f...peel>
wrote:

> "Jarek Spirydowicz" <j...@w...kurier.szczecin.pl> napisał

> Nawet jeśli jest_wybitnym_specjalistą_w swojej dziedzinie/przedmiocie?

Nawet. Wybitny matematyk wypisujący na tablicy "mnorzenie ółamkuw" nie
powinien uczyć dzieci.

228. Data: 2006-02-01 12:11:51

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:jareks-5C3FC5.12563801022006@gigaeth-gw.news.t
pi.pl>
Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> pisze:

> Nawet. Wybitny matematyk wypisujący na tablicy "mnorzenie ółamkuw" nie
> powinien uczyć dzieci.

Dlaczego nie powinien uczyć dzieci matematyki?

--
PozdrawiaM

229. Data: 2006-02-01 13:52:09

Od: Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <drq8i8$173a$1@news.mm.pl>, "Nixe" <n...@f...peel> wrote:

> W wiadomości <news:jareks-5C3FC5.12563801022006@gigaeth-gw.news.t
pi.pl>

> Dlaczego nie powinien uczyć dzieci matematyki?

Bo do pewnego wieku (tych dzieci) będzie im szkodził, a później również
sobie. Zresztą w efekcie korzyści z jego matematycznej wybitności będą
mizerne z tendencją malejącą.

230. Data: 2006-02-01 14:05:04

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:jareks-7FBC95.14520901022006@gigaeth-gw.news.t
pi.pl>
Jarek Spirydowicz <j...@w...kurier.szczecin.pl> pisze:

> Bo do pewnego wieku (tych dzieci) będzie im szkodził

W jaki sposób? W którym miejscu do nauki matematyki niezbędna jest znajomość
ortografii?

> a później również sobie.

Jak wyżej? W jaki sposób?

> Zresztą w efekcie korzyści z jego matematycznej
> wybitności będą mizerne z tendencją malejącą.

Dlaczego? Proszę o konkrety.
Rozumiem, że sepleniąca i jąkająca się osoba nie jest w stanie nauczać
dykcji w szkole teatralnej.
Dlaczego jednak nie może nauczyć historii teatru?

--
PozdrawiaM

Dziecko w Londynie
www