Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo

Data: 2011-06-28 04:58:13
Temat: Re: Dystymia (depresja nerwicowa) - bedzie duzo
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "Paulinka" napisał w wiadomości grup

http://pl.wikipedia.org/wiki/Konkubinat

> I własnie to różni między sobą te dwa typy związków zasadniczo -
> różnica ta
> wypada na niekorzyść związków nieformalnych. I właśnie to wyraża moja
> emotka i nic więcej.

Trwałość/nietrwałość związku zależy od intencji ludzi, którzy taki
związek tworzą, a nie jego formalizacji.
Jeżeli intencją ludzi jest niewierność, nieuczciwość, brak miłości to
nie ma znaczenia, czy związek był formalny czy nie i tak będzie nietrwały.
Dokładnie- wszystko to zależy od intencji. Jaką intencję- tę prawdziwą, a
nie "oficjalne tłumaczenie"- mają ludzie, którzy mówią, że chcą być zawsze
razem- ale się nie pobierają? Poza nielicznymi przecież (i tak wątpliwymi co
do opłacalności) kwestiami finansowymi- dlaczego to tak naprawdę nie chcą
się pobrać? Bo_tak_naprawdę_nie_zakładają_bycia_razem_na_zawsze. Tak uważam.

--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron