Re: Dzialalnosc gospodarcza a ON

Data: 2003-01-05 19:05:12
Temat: Re: Dzialalnosc gospodarcza a ON
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl>

algraf napisał(a):

> Jacku co to jest 2 zl wiecej, jezeli bedziemy teraz mieli lepsza opieke
> lekarska ;-) jeszcze drugie 2 zl bym dodal na operacje mozgu pana ministra
> zdrowia :-) [o ile takowy posiada]

Oj to by była akcja poszukiwawcza :))
To tak jak u blondynki z kawału :))

> Pisalem ze trzeba sie "nachodzic" poniewaz ja musialem chodzic ok.4
> miesiecy, a jest to troche trudne kiedy sie siedzi na wozku od 21 lat :-) A
> do biurokracji nic nie mam, jak powiedziales - to taki twor co zyje swoimi
> prawami :-) Ale udalo im sie i mnie wyprowadzic z rownowagi. Nie musze Ci
> mowic jak szokujacy moze byc widok "tetrusa" RYCZACEGO na urzedniczke :-) i
> wytykajacego jej niekompetencje :-)

Ja też tyle "łaziłem", był rok 95 :-) w urzędzie pracy dowiedziałem
się że mój zawód nie istnieje :))))

No tak - to sobie wyobrażam - choć kiedyś w skarbowym byłem chyba nie
pierwszym
bo pani pod noem na mój widok stwierdziła - "o Boże znów
niepełnosprawny".
Cóż jesteśmy jak ci z kosmosu - nieznani i niebezpieczni :PP

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |