Dzieci

21. Data: 2003-07-25 10:31:37

Temat: Re: Dzieci
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w wiadomości
news:slrnbi211r.bfj.Grzegorz.Janoszka@kier.icsr.agh.
edu.pl...

> Plamienie książek i olewanie współjadaczy?

No cóż, moje się raczej nie plamią (acz pożyczonych na wszelki
wypadek przy jedzeniu nie czytam). Co do olewania współjadaczy,
to ja rozumiem przy proszonym obiedzie, ale przy codziennym
pięciominutowym śniadanku? Gadać się i tak nie da, a tępo
patrzeć w kubek jakoś nieciekawie...

Pozdrawiam
Hanka z brakiem zrozumienia dla a) kultu książki jako
przedmiotu, b) celebracji codziennych posiłków
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

22. Data: 2003-07-25 10:50:12

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jul 2003 12:31:37 +0200 I had a dream that Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> wrote:
> [...]
>to ja rozumiem przy proszonym obiedzie, ale przy codziennym
>pięciominutowym śniadanku? Gadać się i tak nie da, a tępo

Wiesz, sam czasem czytam przy jedzeniu, aczkolwiek wiem, że hmm... czasem
nie jest to mile widziane :)

>Hanka z brakiem zrozumienia dla a) kultu książki jako
>przedmiotu, b) celebracji codziennych posiłków

A to ja też nie rozumiem obu tych rzeczy, mimo iż je wyniosłem z domu...

23. Data: 2003-07-25 10:57:44

Od: "SOKRATES" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl>
napisał w wiadomości news:bfr0p6$dag$1@news2.ipartners.pl...

> Po prostu podaję przykłady książek, które mogą
zainteresować chłopców w tym
> wieku.
> Dodam ze "Tomki" nie interesują ich wcale ale to wcale.

Spróbuj jednak przerzucić ciężar merytoryczny odpowiedzi w
tym wątku na "jak" a nie "co" czytać, bo mimo wszystko dobór
książek, to rzecz indywidualna. Podstawowym problemem Joanny
jest "jak" zachęcić, a nie "co" zaproponować. Wiem, że jedno
wiąże się z drugim, ale w pierwszej kolejności szukajmy
rozwiązań dotyczących "jak".
Sokrates

24. Data: 2003-07-25 11:33:50

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest "jak" zachęcić, a nie "co" zaproponować. Wiem, że jedno
> wiąże się z drugim, ale w pierwszej kolejności szukajmy

No wg mnie - podsuwać takie książki jakie mogą zainteresować.
Różne.
Teraz jest moda na "Władcę Pierścieni" inspirowana filmem, grami
komputerowymi.
Może to zadziała.

Pozdrowienia.

Basia

25. Data: 2003-07-25 12:51:12

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." wrote:

> No w ogóle tak jest że jak jedno widzi że drugie lub trzecie coś czyta (mąż
> jest niestety poza tą konkurencją - nie lubi fantastyki) - to mu natychmiast
> wyrywa.

Otóz to. Dlatego marnie widze szanse rozbudzenia u dziecka checi do
czytana jesli samo takiej nie posiada a rodzice ( badz ktos bedacy
wrorem dla dziecka ) nie czytaja namietnie.
Gusta wyrabia sie na poczatku od domowników badz rówiesników. Tak wiec
razem z pasja rozwijaja sie i gusta, na poczatek identyczne jak
'nauczycieli' potem dopiero ewoluujace.
pzdr
agi ( a w wieku 10 lat ulubione i zaczytane kompletnie - 'Trylogia'
Sienkiewicza )

26. Data: 2003-07-25 13:47:08

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek widać stracił(a) kontakt z nadświadomością popełniając:

> To masz odpowiedź na swoje 'co jest złego w czytaniu na tronie?' :]

Popieram, cholera popieram!

puchaty

--
"Mózg jest zanurzony w spermie. Jeśli się będziesz
namiętnie masturbował zwoje ci się wysuszą"

27. Data: 2003-07-25 13:50:35

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Sowa i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Pan jest zerem!" (c) by L. Miller.

28. Data: 2003-07-25 15:48:31

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bfqual$h2q$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
> wiadomości news:bfqtqh$bat$1@news2.ipartners.pl...
>
> A cóż jest złego w czytaniu przy jedzeniu? :)
>
> Pozdrawiam
> Hanka, czytacz nałogowy
> --
> Hanka Skwarczyńska
> i kotek Behemotek
> KOTY. KOTY SĄ MIŁE

Wiesz, ja też tępię u dzieci czytanie przy jedzeniu - szkoda książki
plamionej zupą ;-)) , ale jak pisała pani Joanna Chmielewska "lepiej czytać
przy jedzeniu niż nie czytać wcale" :-))))))))))))))

Pozdrwiam serdecznie

Sławek/Slav

29. Data: 2003-07-25 15:54:44

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jako dziecko czytałam i uwielbiałam Lema, również Strugackich, również
> Bułyczowa.

BUŁYCZOW!!!! POEZJA!!! echh... kto Go dziś pamięta, teraz tyle tego
"śmiecia", że wyłapać pozycje naprawdę wartościowe jest bardzo ciężko.
:-((((

Sławek/Slav

30. Data: 2003-07-25 18:08:02

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Jul 2003 12:03:08 +0200, Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl>
wrote:
: Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
: wiadomości news:bfqtqh$bat$1@news2.ipartners.pl...
: > [...] Wiek ok 10 :
: > - "Władca pierscieni" - całość.
: > [...]
:
: Oż kurczę - Twoi synowie jako dziesięciolatki przerobili
: trylogię? Basia, Ty jakieś genialne dzieci masz!

no prosze, bylam genialnym dzieckiem. szkoda, ze mi nie zostalo :)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

zazdrość
Kto to jest troll?
Dłuuuugie wynurzenie matki dorosłego syna
Zasiłek poporodowy..?
Zasiłek poporodowy?