Re: Dzieci z poprzedniego związku jak to jest ?

Data: 2004-05-25 14:56:57
Temat: Re: Dzieci z poprzedniego związku jak to jest ?
Od: Gosia <x...@y...com>

Andrzej wrote:

> Dziecko ważniejsze niż cokolwiek inne...

Ja tego jakoś nie wyczytałam. Dziecko bardzo ważne, i powinno otrzymywać
to, co mu się należy - wkońcu same na świat się nie prosiło...

> Ja po moich doswiadczeniach kobiety wyznajace taki poglądy to omijałbym z daleka.
> Osobiscie byłbym całym sercem za odwrotna teorią: partneka nich bedzie jedna a
> dzieci może być wiele.

Partnerka już jest druga. Tamta pierwsza już nie jest partnerką. Nie
wiadomo jak długo aktualna partnerka pozostanie jego partnerką.
Natomiast dziecko jest nadal jego dzieckim i będzie nim przez całe życie.
Dzieci można mieć wiele, ale nie można z nich ot tak sobie rezygnoweać,
dlatego, że ktoś ma takie widzimisię.

Gosia