Re: Dziecko a rodzina [długie]

From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Dziecko a rodzina [długie]
Date: Mon, 1 Nov 2004 12:59:08 +0100

> Podaj łapke :)
> A cóz mozna zrobic oprócz parskniecia smiechem na okrzyk "O mój Boze",
ktory
> wydala pani podziwiajaca moja najmlodsza i średnia pocieche, kiedy po
> pytaniu czy ten trzeci podrostek, który sie wlasnie przyplatal po
obejrzeniu
> wystawy w kiosku, tez jest mój, odpowiedzialam, ze tak :)
(...)

Ja uwielbiam straszyc roznych wscibskich swoim starszym synem.
Przewaznie wyglada to tak, ze stoje na przystanku z mlodszym, aktualnie
dwulatkiem. Dwulatek milusi, fajniusi, z blyskiem w oku - nic tylko
zaczepiac. I teksty: "ooo, jaka mloda mamusia, pewnie ci ciezko, ale
dziecko, widac, udane".
I, jak mnie na zlosliwosci bierze, mowie: mam jeszcze starszego syna,
szesciolatka. W tym momencie szok, rozdziawiona paszcza, przeliczanie w
pamieci ile to to przed nimi moze miec lat, itd.

Albo,
mieszkamy na przeciwko liceum. Zdarza sie, ze w dni, kiedy mlodszy nie idzie
do "Siodmego Nieba" i ja nie pracuje, spaceruje sobie pod liceum. We
wrzesniu zaczepilo mnie pewne babsko tekstem: cooo, kolezanki w szkole, a ty
musisz dzieciaka wozic.

A.