Dziecko nie chce chodzic do szkoly.

91. Data: 2007-10-13 16:26:24

Temat: Re: Dziecko nie chce chodzic do szkoly.
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Oj, faktycznie. Tylko jaka szkoła jest tyle czynna? Dzienna z
> wieczorową?? Twe 12-13 godzin zakładając, że szkoła ma lekcje od 8.00
> to do 20.00 lub 21.00

Może zmianowa?

Justyna
GG 6756000

92. Data: 2007-10-13 16:53:20

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Sat, 13 Oct 2007 18:22:21 +0200, urocza istota znana
wszem jako Elżbieta napisała:

> Oj, faktycznie. Tylko jaka szkoła jest tyle czynna? Dzienna z
> wieczorową?? Twe 12-13 godzin zakładając, że szkoła ma lekcje od 8.00 to
> do 20.00 lub 21.00

Dwie szkoły. Galop z jednej do drugiej i jakieś szybkie jedzenie po
drodze. Bo się zachciało wynająć mieszkanie, a to kosztuje. Bo się
chciało zbierać na jakieś takieś fanaberie, jak mieszkanie czy cóś ;-)

Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

93. Data: 2007-10-13 17:45:14

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Oct 2007 16:53:20 +0000 (UTC), Felinity napisał(a):

> Dwie szkoły.

Ta druga wieczorowa??
--
Elżbieta

94. Data: 2007-10-13 17:57:17

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Felinity pisze:

> Nikt nie ma obowiązku cierpieć za miliony i podkładać własnego dziecka za
> inne, którego rodzice w końcu i tak się pewnie wycofają ze sprawy i
> opowiedzą przeciw "pieniaczce", która zadarła z nauczycielem.

Mam inne doświadczenia. I nikt mnie jeszcze pieniaczem nie nazwał.

Jasne :/

LL

--
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych
dzwiekow - niektore przypominaja odglosy

95. Data: 2007-10-13 18:07:28

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> Dziecka nie było na świecie 25 lat temu.

Ale teraz jest uczone przez tego pana?

> Owszem, w mojej. I w sąsiedniej. Parę osób spoza tych szkoł z fobią
> szkolną też by się znalazło.

Owszem. Sama posiadałam. Ale ta pani _była_ ewenementem. Nikt nic z tym
nie zrobił wtedy.

> Co nijak nie znaczy, że nie rozmawiam na ten temat z innymi rodzicami.

Ale jakoś konkretnie? Pod tytułem "zróbmy coś z tym, nie pozwólmy, żeby
nasze dzieci ponizano, to jest ponizej wszelkiej krytyki"?

> Naucz się czytać ze zrozumieniem, i porzuć tryb rozkazujący.

Czemu niby? Sama ten tryb stosujesz - z jakiej racji ja mam sie
dostosować do Twojego widzimisię?

> Nie będe
> walczyć nie proszona o cudze dzieci.

Nie musisz powtarzać - to już przeczytałam kilka razy. Nie rozumiesz, że
to jest walka z patologią jako taką czy nic Cię ta patologia nie
obchodzi, jezeli nie dotyczy Ciebie bezpośrednio?

> Owszem, nie mam takiej mocy, żeby wychowywać 20 dorosłych osób.
> Uprzedziłam tylko, że wyślę na bambus, jak ktoś będzie miał pretensję,
> że moje duże dziecko się obroniło przed napaścią. Cel został
> osiągniety - dziecko nie skarżyło się, że ma problem z agresją ze
> strony kolegów.

Czyli jednak udało Ci się tych rodziców wychować poniekąd. BTW trochę
inna sytuacja, kiedy dzieciaki z klasy tłuką się między sobą a trochę
inna, kiedy przemoc stosuje osoba, przed którą dziecko praktycznie nie
może się obronić. Co gorsza jego właśni rodzice często biorą stronę
takiego tyrana. Ze strachu lub z głupoty.

> Bez potrzeby tylko ktoś z brakiem instynktu samozachowawczego to robi.

Zachowanie godne naczelnych. Bynajmniej nie sapiens.

> Nie muszę, sama świetnie sobie radzisz:->

EOT. Widzę, że zamiast zacząć używać mózgu i serca (tego, co ja nazywam
sumieniem) lecisz w dobrze wszystkim znane gierki pod tytułem "jesteś
głupia i masz krosty". Wymianę zdań uważam w tym momencie za zakończoną.

LL

96. Data: 2007-10-13 18:13:50

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> No popacz, ktoś zareagował, bo mu się wydawało,

Dopiszę, żebyś sobie kolejnych idiotyzmów z worka z grubymi nastolatkami
nie powyciągała, chociaż pewnie i tak to zrobisz:
Nie, nie wydawało mu się. Doskonale wiedział, że się nic nie dzieje.
Psycholog szkolny był zaskoczony całą sytuacją, wychowawca klasy też.
Przed całą sytuacją szkoła została postraszona prokuratorem z powodu
braku reakcji na molestowanie seksualne sześciolatka. To była ewidentna
próba postraszenia - przyznał to i sąd i kurator. Przedstawiciel szkoły
nawet nie stawił się na rozprawie - wiedział, że i tak odrzucą pozew.

LL

97. Data: 2007-10-13 18:14:13

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> I babci.

I babci.

LL

98. Data: 2007-10-13 18:18:31

Od: Lolalny Lemur <s...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Najpierw to ten ktoś niech o tę pomoc poprosi. Jeśli rodzic pokrzywdzonego
> dziecka będzie chciał zrobić zadymę i poprosi innych o wsparcie, to pewnie
> się tacy znajdą. Natomiast większość czeka, aż inni to za nich załatwią. To
> komu w końcu ma zależeć na jego własnym dziecku?

Problem w tym, że ja nie rozumiem jak może komuś nie zależeć na dziecku
jako takim. Moim, Twoim, cioci Kazi. I dlatego ja bym zrobiła dym i
poprosiła innych o wsparcie. Ale jak widać nie jest to popularna opinia.

Żeby było jasne: nie latam po szkole w poszukiwaniu "błędów i wypaczeń".
Ale jeżeli wiem o czymś złym, co zagraża dzieciakom - w tym również
mojemu przecież - to staram się coś z tym zrobić.

Chcę skończyć ten temat. Widzę, że sporo osób uważa postawę krys za
heroiczną moją zaś za pieniactwo. Nie mam ochoty ani tego rozwijać ani
komentować.

EOT.

LL

99. Data: 2007-10-13 18:24:14

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Sat, 13 Oct 2007 19:45:14 +0200, urocza istota znana

Tak, "liceum" dla dorosłych.

Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

100. Data: 2007-10-13 19:29:31

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Oct 2007 18:24:14 +0000 (UTC), Felinity napisał(a):

> Tak, "liceum" dla dorosłych.

No to się tyle nazbiera. Dlaczego w cudzysłowiu to liceum??
--
Elżbieta

Nie kończąca się historia. Jak zdobyć?
skąd ściągnąć plan lekcji z sobotą?
Ulga podatkowa na dzieci
Tomasz Polak - Relacje nauczyciel - uczeń w szkole pogimnazjalnej
mycie zebow u 6-latka