Re: Dziecko z gwałtu.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 10 Apr 2016 06:46:31 -0700 (PDT)
Subject: Re: Dziecko z gwałtu.
From: glob <r...@g...com>

Ikselka
- ukryj cytowany tekst -
Dnia Sun, 10 Apr 2016 06:32:51 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Ikselka
> - ukryj cytowany tekst -

> - ukryj cytowany tekst -
> " Czy naprawdę chcesz być takim człowiekiem?
> Bezwzględnym? Na zewnątrz pozory empatii a wewnątrz zimne serce i pustka?
> Czy twierdzisz, że interesuje cię los kobiet a jednocześnie ja nie obchodzę
> cię kompletnie, bo przypominam ci coś, z czym nie potrafisz stanąć twarzą w
> twarz i bardzo nie chcesz, żeby inni zastanawiali się nad tym? Czy ja nie
> pasuję do twojego światopoglądu?"
>

> Zmuszanie do rodzenia z gwałtu to dla ciebie " empatia i troska o kobiety ?" To
jest ogromna trauma, plus pastwienie na zgwałconej by rodziła, to jest ponowny gwałt,
dlatego takie kobiety popełniają samobójstwa. Tu dokładnie widać jak bardzo tacy jak
wy są zwyrodnialcami.

- ukryj cytowany tekst -
"W głowie zaczęły rozbrzmiewać mi echa słów wypowiadanych współczującym
tonem: "chyba że w przypadku gwałtu"... oraz te, wykrzykiwane agresywnie w
poczuciu obrzydzenia: "szczególnie w przypadku gwałtu!"... Wszyscy ci
ludzie, nie znając mnie nawet, wydają sąd nad moim życiem, tak łatwo je
przekreślając, jedynie z powodu okoliczności mojego poczęcia."

Jak bardzo trzeba być chorym by zmuszanie kogoś do czegoś i nazywać wolnością wyboru
kobiety. Już od tej obłudy nieźle zwyrodnialcą się miesza.

Brytyjski "The Independent". Dziennikarka pisma podkreśla, że już teraz Polska ma
jedną z najbardziej restrykcyjnych ustaw dotyczących aborcji w Europie. Artykułowi
towarzyszy seria grafik dotyczących przykładów antykobiecego ustawodawstwa na
świecie. Pomysł PiS został zestawiony m.in. z przyzwoleniem na gwałty małżeńskie na
Bahamach i Malcie czy zakazem prowadzenia samochodu przez kobiety obowiązującym w
Arabii Saudyjskiej.