Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))

Data: 2005-10-28 07:10:26
Temat: Re: Dzięki PFRONowi mam handbika :-)))
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>

W piątek 28-października-2005 o godzinie 02:20:25 Piotr Grela
\(interpio\) napisał/a

>Jeżeli pierwszą tarczę przy kole zamienisz na mniejszą to szybciej będziesz jechał
ale podgórę będzie Ci ciężej.
>Podobnie jakbyś miał większą tarczę zaraz przy korbach.
>Nie wiem jaką masz piastę zamontowaną w kole? Polecam co najmniej 3-biegową piastę
Torpedo, zawsze zmiana przełożeń daje efekty.

>http://www.allegro.pl/show_item.php?item=69522261

Ake to ma również hamulec, jak się do tyłu zakręci?

>Ja bym się cały czas upierał przy modyfiakacji taka by korby były położonę
jednostronie...
>Siła dwóch rąk jest zawsze lepsza niż jednej na przemian.

Jakoś ciągle nie jestem w stanie tego pojąć... Wczoraj po południu jak
sobie pojechałem na spacer to nawet o tym myślałem i nie bardzo sobie
wyobrażam jak to miałoby być. Odnoszę wrażenie, ze korby naprzemienne
pozwalają skuteczniej wykorzystywać siłę rąk... ale pewnie się mylę!

>A tak przy okazji, mam znajomego, kupił sobie do handbika Rotweillera - takim
zaprzęgiem jedzie szybciej niż ja na swoim sportowym ;-)

Mój Homer (www.amsoft.com.pl/homer/) nie pociągnie, a rotweilera nie
kupię narazie.

Adam Pietrasiewicz
http://www.przetargi-francuskie.w.pl