Kwiaty a chrzest

11. Data: 2004-07-09 18:54:45

Temat: Re: Dziękuje Rafałowi
Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl>

> Hejka. [...]

Jako autor mam prawo wyboru haseł/tematu, ale kazda podpowiedź sie
liczy.
Dzieki.

> Chemiczne środki ochrony roślin i ich podział (wg.Kochmana i
> Węgorka):
> I. Zoocydy
> a) insektycydy, b) akarycydy, c) nematocydy, d) rodentycydy,
> e) moluskocydy. Niektórzy wyróżniaja jeszcze aficydy (na mszyce)
> i owicydy (na jaja owadów lub przedziorków)
> II. Fungicydy, III. Bakteriocydy, IV. Herbicydy, V. Substancje
> wzrostowe. VI. Defolianty, VII. Desykanty, VIII. Atraktanty, IX.
> Repelenty,
> X. Chemosterylanty, XI. Hormony syntetyczne, XII Synergetyki. [...]

Ja też korzystam z podreczników. Ręczysz za ten podział? Bo nie chce mi
sie sprawdzać.
;-)
A tak naprawdę to zapraszam do współpracy. Każdy może napisać swój
artykuł i wkleić pod swoim nazwiskiem w odpowiednie miejsce. Tematów
jest wiele do zagospodarowania i pracy na parę lat.
:-)

--
Pozdrawiam, Jerzy

12. Data: 2004-07-09 18:57:21

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:cclmr3$2rl$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN

> Hejka. No, no! Toż to poważny poradnik. Na razie przeczytałem o
> oszczędzaniu na roślinach. Wisteria. glicynia, słodlin. :-)

Napisałem wyżej o pewnych usterkach, rośliny będą w określonych grupach.
Ale czepiaj się dalej, im więcej znajdziesz tym lepiej dla wersji 2.0
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

13. Data: 2004-07-09 19:04:20

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
> "JerzyN" <N...@m...pl>

> Pozwolisz, ze dodam jedno spostrzezenie i jedna rade.
>
> Spostrzezenie jest takie, ze odgarnianie sniegu na rosliny wcale im
> nie musi zaszkodzic. Corocznie powstaje u mnie wielka kupa sniegu
> w miejscu, gdzie rosnie mieta, maliny i nawloc, a one po zejsciu
sniegu
> rosna sobie jakby nigdy nic.

W/w roślinom faktycznie śnieg nie szkodzi, chodziło mi raczej o kwitnące
delikatne byliny, które mogą wygniwać. Przerobię to, właściwie to już
brzmi inaczej w nowej wersji, ale jeszcze poprawię zgodnie z sugestią.

> Rada, ktora moglbys dodac do dzialu "Jak mozna zaoszczedzic..." [...]

Michale, a kto ma taki trawnik jak twój, na którym wszystkim roślinom
wszystko wolno?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

14. Data: 2004-07-09 19:44:52

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccmpi8$5vv$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<N...@m...pl> napisał(a):

> Tematów
> jest wiele do zagospodarowania i pracy na parę lat.
> :-)
Hejka. To nie przeszkadzam i już więcej nie będę się czepiał. :-)
Pozdrawiam indywidualnie Ja...cki

15. Data: 2004-07-09 19:55:08

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam szczegółowo Ja...cki
> P.S. Uśmiałem się też do łez, bo wyobraziłem sobie Jerzego, jak z
> Rafałem podwieszają pod ciągnikiem UrsusC 330 kultywator. Panowie! Bez
> klęcznika się nie obejdzie. :-)

Ursus C330 jest, kultywator też... Ty sie nie śmiej, to całkiem prawdopodona
wizja! :-)

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

16. Data: 2004-07-09 20:01:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccmt67$g6g$1@news.onet.pl Rafal Wolski
<rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał(a):

> Ursus C330 jest, kultywator też... Ty sie nie śmiej, to całkiem
> prawdopodona wizja! :-)

Hejka. No to do dzieła ogrodniku. :-)
Pozdrawiam odważnie Ja...cki

17. Data: 2004-07-09 20:21:50

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <N...@m...pl> wrote in message

> Michale, a kto ma taki trawnik jak twój, na którym wszystkim roślinom
> wszystko wolno?

Nie wszystkim - osty usuwam.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

18. Data: 2004-07-09 23:21:53

Temat: Odp: Dziękuje Rafałowi
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JerzyN <N...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ccmq47$85j$...@a...news.tpi.pl...
> Michale, a kto ma taki trawnik jak twój, na którym wszystkim roślinom
> wszystko wolno?
> ;-)
> --
> Pozdrawiam, Jerzy

Ja . I nie tylko roślinom (:-).

Pozdrawiam - Jagoda

19. Data: 2004-07-11 17:07:33

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponawiam prośbę o nadsyłanie zdjęć z waszych ogrodów mogących ilustrować
> właśnie to:
> http://ogrody.agrosan.pl/Jerzy_Nowak_radzi/typy.html
http://renya_k.w.interia.pl - ogróek przydomowy bez szaleństw:) Może być
"chata na wsi" bo to ogródek przy domu:)
Pozdrav.Rene

Dziękuję Dirkowi
ziemia ogrodowa
Do Mirzama-Szkółkarze to jakas dziwna itd
jakie pnacze
Aerator