Dzien pierwszy?

1. Data: 2002-12-06 16:39:06

Temat: Dzien pierwszy?
Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Kolejny zmagania sie z nalogiem, ale pierwszy, kiedy nie mam papierosow w
domu. Zdecydowanie lepiej mi idzie metoda o jakiej pisala Nina - po troszku,
po troszku. Nie czuje sie najlepiej ze swiadomoscia ze nie mam papierosow,
ale i nie panikuje. Na pewno nie bede grzac nigdzie po papierosy - jest
minus 10 a do jakiegokolwiek sklepu badzo daleko. Mowy nie ma!
Wiedzialam,ze ten moment musi w koncu przyjsc, moment, w ktorym nie bede
miala papierosa na wyciagniecie reki. Moze to wlasnie dzisiaj?

Alepuje o zbiorowy wysilek intencyjny co bym w drodze do pracy nie kupila.
Tylko bez glupich zartow!:):):) Skupic sie prosze, w c z u c w sprawe jak
w modlitwe - mantry, prosze panstwa, szczere mantry: "Jest ok. Kaska, nie
musisz palic, nie musisz. To obrzydliwy, smierdzacy i kosztowny sposob na
skrocenie sobie zycia".

Tekst juz macie, a teraz- do roboty, grupo!
:):):)
Kaska

1. Data: 2002-12-06 16:43:48

Temat: Re: Dzien pierwszy?
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol pisze w news:Ko4I9.167996$ka.3802375@news1.calgary.shaw.ca

[...]

Ooommm....

Kaśku! Trzymam kciuki!!!!!!

Daga

1. Data: 2002-12-06 16:52:48

Od: "Małgorzata" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jest ok. Kaska, nie musisz palic, nie musisz. To obrzydliwy, smierdzacy i
kosztowny sposob na skrocenie sobie zycia".

Trzymam kciuki!

M.

1. Data: 2002-12-06 18:21:29

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol"

> Tekst juz macie, a teraz- do roboty, grupo!
> :):):)

Trzymaj się, Kaśku !:)))
E.

1. Data: 2002-12-06 18:59:09

Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" w news:Ko4I9.167996$ka.3802375@news1.calgary.shaw.ca napisał(a):

> Tekst juz macie, a teraz- do roboty, grupo!

Czytalas co Ci kolezanki napisaly? No to wlasnie :)

pozdrawiam
Greg

1. Data: 2002-12-06 19:44:40

Od: "Bacha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiula napisała w wiadomości
.

> [...]
> skrocenie sobie zycia".
>
> Tekst juz macie, a teraz- do roboty, grupo!

No to się biorę.
A tak przy okazji. Jeżeli nie wydolisz, to Ci tak naurągam, że Cię najbliżsi
nie poznają.
I to wcale nie są żarty. Jeszcze mnie w akcji nie widziałaś. No!

Bacha. ;)

1. Data: 2002-12-06 20:16:46

Od: Amnesiac <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 06 Dec 2002 16:39:06 GMT, "Pyzol" <p...@s...ca> wrote:

>Tekst juz macie, a teraz- do roboty, grupo!

Przecież lubisz Amnesiaca. A Amnesiac nie palił, nie pali i nie będzie
palił. Bleee... :-DDDDDDD

(Wyszło prawie jak w MTV)

;-))))))))))))))))))))

--
Amnesiac

1. Data: 2002-12-06 20:27:08

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Greg" <o...@f...sos.com.pl> wrote in message

> Czytalas co Ci kolezanki napisaly? No to wlasnie :)

Slyszalam, mrucza, a ty co??? ;)
Kaska

1. Data: 2002-12-06 20:27:08

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Amnesiac"
> Przecież lubisz Amnesiaca. A Amnesiac nie palił, nie pali i nie będzie
> palił.
So?

Mantry masz mruczec a nie mi tutaj na amesiobicje wchodzic!;)
Kaska

1. Data: 2002-12-06 20:27:09

Od: "Pyzol" <p...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Bacha"
> [...]
najbliżsi
> nie poznają.
> I to wcale nie są żarty. Jeszcze mnie w akcji nie widziałaś. No!

"Palenie to okropny, smierdzacy i kosztowny sposob na ukrocenie zycia; Bacha
zna lepsze sposoby; palenie to...." ;););)
Lece do pracki, wszystkim mruczaczom serdecznie dziekuje. Jak dotad -
pomaga!

Kiedy tak pada snieg - bim bom
Kiedy tak sypie snieg - bim bom.... ( to inna mantra, z moich ulubionych
Mruczanek Kubusia Puchatka, pamietacie - i datego tak go kochamy!)

( chiba podbredzam, na razie)
Kaska

koniec mi?o?ci...? tak po prostu?
czego sie nie robi z nudow...
Dla studentów psychologii i pedagogiki
(4KB) Furtka do podswiadomosci, czyli jak najlatwiej wplynac na czlowieka
Samo?wiadomo?? - wskazówki, przemy?lenia