Re: Dziewczynka z zapałkami.

Data: 2010-03-06 17:32:47
Temat: Re: Dziewczynka z zapałkami.
Od: " Iwon(K)a" <i...@g...pl>

Ender <e...@n...net> napisał(a):

> No cóż, teraz to już tylko potrzebuję, żebyś mnie ignorowała,
> nawet jak niechcący kiedyś czymś nawiąże do jakiejś twojej absurdalnej
> wypowiedzi lub bytu.

No wlasnie, cala Twoja logika i inteligencja:) Igonoruj mnie sam, skoro tego
potrzebujesz. Sam to potrafisz. Powaznie. Pomysl tylko chwilke jesli dasz
rade. Pomaga sie w czyms co sam nie potrafisz/nie umiesz.

> Bardzo mi miło, że właśnie zaoferowałaś mi swoją pomoc i chciałbym na
> nią liczyć w tym względzie ;-)

jw. Licz na siebie w samodzielnych umiejetnosciach- chyba, ze i tego nie
posiadasz. Popros lusterko. Pomoze Ci.

i.