Dzisiejsza młodzież

61. Data: 2005-03-22 08:20:04

Temat: Re: Dzisiejsza młodzież
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" :

> No to ja mam lepiej - moja młodzież ma 18 i 15 i ulubiony zespól to
"Wolna
> Grupa Bukowina", "Nasza Basia Kochana" i "Stare Dobre Małżeństwo"

A o tym nawet nie pisałam. WGB to mój ulubiony zespół od roku 1973, kiedy
ich pierwszy raz usłyszałam.
SDM nieco mniej. Chłopaki tez znają i lubią, ale nie są w tym akurat
odosobnieni.
Czasem się zastanawiam jak to jest że Wojetk Bellon, który zmarł w roku 1985
jest takim idolem dla współczesnej młodzieży.

Jesteśmy razem z Michałem (od czasu kiedy zdał egzaminy) w jednym klubie
turystycznym, a ściśle Studenckim Kole Przewodnickim gdzie są ludzie od lat
17 do 60, wszyscy ze sobą na "ty", często mamy wspólne imprezy w tym
spiewanki przy ogniskach, lub kominkach.

)
> ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
> Nie do wyobrażenia. ;-))

A na moim rzęchu działają niektóre stare gry dające się uruchomić tylko w
DOS (np. ulubione "Bugs"). W tym celu mamy specjalną startową dyskietkę
dosową i chłopcy musieli opanować komendy DOS-a na tyle aby umożliwić
uruchomienie tej gry.

Ja w pracy około 60 % programów mam jeszcze w DOS-ie. Większość jest lepsza
(zdecydowanie bardziej dopracowana) od tych Windowsowych.

Pozdrowienia.

Basia

62. Data: 2005-03-22 08:59:48

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@g...pl> napisał(a):

W Amazonie jest Megaset i nawet niedrogi, ale region 1, nie chce mi
> się hakować odtwarzacza.

Bywają bardzo tanio na Allegro. My kupiliśmy ze względu na Latający Cyrk MP,
dostępny w całości tylko w Stanach.
ER

63. Data: 2005-03-22 16:30:46

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:d1ojo6$nsh$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
> 1985
> jest takim idolem dla współczesnej młodzieży.

Jest to faktycznie ewenement na skalę światową. Nie potraffię tego wyjaśnić.
Mam w swoich archiwach sporo wywiadów Wojtka i troszkę zdjęć w tym zdjęcie
jego grobu.Po 20 latach nadal żyje w tym wszystkim co otacza WGB i ludzi
takich jak my. A za SDM też nie przepadam za to córka ich kocha.

> [...]
> lat
> 17 do 60, wszyscy ze sobą na "ty", często mamy wspólne imprezy w tym
> spiewanki przy ogniskach, lub kominkach.

Tego Wam zazdroszczę, mój AKT z SGGW to już nie to samo ;-((( .
Jedyne co mam na pocieszenie to nasze śpiewanki w domu. Córa gra na gitarze
już lepiej ode mnie a syn powoli nas dogania. Jak siądziemy w czwórkę to ...
ranek potrafi nas zaskoczyć (chyba, że wcześniej usnę ;-)))) )

> Pozdrowienia.
>
> Basia

cieplutkie, bukowińskie uśmiechy

Sławek

64. Data: 2005-03-22 21:33:45

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia w wysiłku wydalił(a) z siebie takie oto konkrety:

> A ja bylam fanka "zalogi G"... :))
> I krecika.

A ja Bełkota uwielbiałem!
Jakimś wrakiem jeździł i ogólnie wymiatał ;)
I te jego bezgłośne: "hjjii! hjjii! hjjii!"

--
A wku*wiał mnie na potęgę Pająk Chwat, wszystkich brat.

65. Data: 2005-03-23 07:37:41

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Z. napisał:

> Mamy do dziś !

A jak gracie?
Bo u mnie nawet przy użyciu wszelkich
"spowolniaczy" packman zapindala tak szybko, że
ledwie go na ekranie mozna zlokalizować ;)

Eulalka

66. Data: 2005-03-23 08:08:19

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka <e...@w...pl> napisał(a):

> A jak gracie?

Nie masz laptopa P100 z Win95 :))))

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

67. Data: 2005-03-23 08:16:58

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik siwa napisał:

> Nie masz laptopa P100 z Win95 :))))

Ni.
Ale mam MDA z Win 98. Może na tym? Tylko skąd
wytrzasnąć wersję na MDA?
Próbowałam juz z mahjongiem, ale się czknął :(
Pozostał mi tylko Solitare :(

Eulalka

68. Data: 2005-03-23 08:43:44

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers pisze...

> Ja miałam Atari XE. Superszpan, bo ze stacją dysków.

Nio kurczę, już myślałam, że nikt z klanu Atari się nie trafi :))
520ST, to była maszynka! Startowała od razu z pięknym GUI, szybka ;))),
widok czarnego ekracu w PC nieco mnie potem deprymował... i ta skrzynka
pałętająca się pod nogami, bleeeeeeeee

Na długo mi starczyło, przesiadkę na PC wymusiły dopiero wypasione prg
tekstowe,
nie szło przez .rtf przekazać całego układu tekstu ze sprzętu na sprzęt.

--
Pozdrawia,
EwaSzy

69. Data: 2005-03-24 09:54:46

Od: "AgaWa" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Na pl.rec.chomor ktoś wrzucił przesmieszny tekst o dzisiejszej młodzieży -
> tak się teraz zastanawiam czy juz czuć się jak dinozaur?

Polecam w ogóle poczytanie całego wątku zatytułowanego "Kolumbowie rocznik
1970" - o ile dobrze pamiętam, pojawił się on w maju 2003 i był moim zdaniem
najciekawszą i najdłuższą dyskusją, jaką kiedykolwiek czytałam:)

Pozdrawiam
AgaWa - też ddinozaur, Kolumb, czy jak to tam nazwać:)))

70. Data: 2005-03-24 12:25:43

Od: "T.N." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

=sve@na= napisał(a):

> Z powyższym zgadzam się w całej rozciągłości. Wczoraj któryś kanał
> nadawał to nieszczęście, ale po pięciu minutach oglądania i tyluż
> minutach bólu brzucha ze śmiechu nad nędzą przekazu z rozkoszą włożyłam
> płytę z Two Towers do mojego DVD...

A dla mnie to całe "fantasy" to jeden pies ;). Sam jestem nieco młodszy
niż pokolenie, które "wychowało się" na pierwszych częściach tryglogii i
chyba już zbyt stary, żeby podniecać się tymi, które kręci się teraz.
Z drugiej strony przez wiele lat słyszałem o legendzie lub niemalże
nawet wyznawcach GW i kiedy jakieś dwa lata temu zobaczyłem po raz
pierwszy epizod IV to mi ręce opadły. Toż to jakaś nędzna bajeczka dla
dzieci, na ekranie jakieś włochate niby-ludzie, faceci zakuci w stal i
"miecze świetlne" emitujace fale dźwiękowe (sic!). Do tego zero
jakiejkolwiek wciągającej historii... A "Władca Pierścieni" też wcale
nie jest lepszy. Wprawdzie widziałem tylko Drużynę, ale nie sądzę, aby
po tym co zobaczyłem pozostałe części mnie zauroczyły. Kilku chłoptasi
szukało jakiegoś pierścienia i kompletnie nie rozumiem czym ludzie się
tak podniecali. Chociaż jak dla mnie największą wadą była zbyt mała
ilość kobiet w filmie, bo patrzenie przez 3 godziny na zmutowanych
facetów jakoś nie sprawiało mi wielkiej frajdy. Wprawdzie pojawiła się
Liv Tyler, ale to chyba na kilka minut tylko... Gdyby się chociaż
rozebrała to może byłoby coś, a tak to jakiś kompletny brak szacunku do
widzów. I co to jest w ogóle za film gdzie nie idą do łóżka, a nawet
mało tego nie ma żadnych odniesień do relacji damsko-męskich???

pozdrawiam
T.N.

co w rodzinie dobrego?
Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...
róznica wieku
Pomagamy!