Re: Dzisiejszy jadlospis

From: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dzisiejszy jadlospis
Date: Tue, 2 Sep 2003 11:07:14 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@l2434.biaman.pl

Użytkownik "Kosa " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bj0bvq$18k$1@inews.gazeta.pl...
> Chcialabym sie dowiedziec jak wyglada wasz dzienny jadlospis.
>
> Wiem ze sa tu osoby na roznych dietach (od DC po DO) wiec interesuje mnie
co jecie.
> Ogolne zasady MM, Atkinsa, DO, DC i innych mniej wiecej znam, ale
chcialabym zobaczyc jak to wyglada w praktyce.

Mój przykładowy jadłospis

Śniadanie: jajecznica (3 żółtka +1 białko+ masło), chleb słonecznikowy (20g)
z masłem, pół pomidora, 2 łyżki masła (40g), kawa ze śmietanką30%.

Obiad:
karkówka/żeberka/boczek/wątróbka (100g), ziemniaki (100g), warzywa (100g),

Kolacja: omlet (3 żółtka+1 białko)+ łyżka konfitur, lub śmietanka z
dodatkiem konfitur z jagód, lub truskawek,

Mogłoby się wydawać, że jemy bardzo mało (gramowe ilości), ale zwykle tak
właśnie reaguje organizm na jakość pożywienia.
Dieta ta jest szczególnie wygodna dla osób przebywających długo poza domem.
Jajecznica na śniadanie potrafi na wiele godzin zaspokoić głód.

Bywa u mnie i tak, że nie zjem rano jajecznicy, a omlet mam ochotę zjeść
dopiero na kolację. Zdarzają mi się też dni bez jajek, bo akurat jem co
innego (np. ser biały, żółty /boczek wędzony/ salceson).

Co jakiś czas sprawdzam pod koniec dnia - ile czego zjadłam i czy mój
"optymalny instynkt" działa jak trzeba. Moja proporcja wynosi ok:
B 30g T 110g W 30g wzrost 161cm/waga 53-54kg

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.