Dzisiejszy jadlospis

1. Data: 2003-09-01 20:59:39

Temat: Dzisiejszy jadlospis
Od: "Kosa " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym sie dowiedziec jak wyglada wasz dzienny jadlospis.

Wiem ze sa tu osoby na roznych dietach (od DC po DO) wiec interesuje mnie co
jecie.

Ogolne zasady MM, Atkinsa, DO, DC i innych mniej wiecej znam, ale chcialabym
zobaczyc jak to wyglada w praktyce.

Z gory dziekuje za odpowiedz.

2. Data: 2003-09-02 06:29:39

Temat: Re: Dzisiejszy jadlospis
Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kosa " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Chcialabym sie dowiedziec jak wyglada wasz dzienny jadlospis.

Hafsa (na DO )zje dzis:
50 g chleba slonecznikowego( wlasnej produkcji)
30 g sera brie
5 g masła

kawa ze smietanka

to juz zjadłam

reszty ilosciowo nie podam,bo musze sobie wyliczyc.
Obiad- kotlet mielony z 1 ziemniakiem, warzywa duszone( tych malo)
zupa pomidorowa z lanymi kluskami

deser sernik wiedenski

kolacja-chyba nie bedzie, bo nie bede glodna, gdyby mi zabraklo tluszczu-
ubije sobie kremowke i zjem z 2-3 truskawkami.
Hafsa

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

3. Data: 2003-09-02 07:15:27

Od: "bj" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> kolacja-chyba nie bedzie, bo nie bede glodna, gdyby mi zabraklo tluszczu-
> ubije sobie kremowke i zjem z 2-3 truskawkami.

czesc Hafsia ;)

I NIC WIECEJ ?????

To prawie jak strajk glodowy :)

Pozdrowka,
Jacek

4. Data: 2003-09-02 08:09:41

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bj" <j...@m...torun.pl> napisał w wiadomości
> czesc Hafsia ;)

Ty znowu z ta Hafsia???Skoro tak musisz....

> I NIC WIECEJ ?????

A co mam wiecej jesc , jak nie mam ochoty?Nie jestem glodna i na takich
porcjach dobrze funkcjonuje?A ile zaoszczedze....

> To prawie jak strajk glodowy :)

Ja na glodowke sobie nie pozwole, nie martw sie, nie gloduje, wrecz
przeciwnie, jestem syta caly czas.

> Pozdrowka,
> Jacek

Dzieki, czekam na dalszy rozdzial pamietnika, moze zalozysz swoj blog i
bedziesz notowac uwagi? Obiecuje,ze bede codziennym gosciem na
nim.Pozdrawiam Hafsa

5. Data: 2003-09-02 08:54:39

Od: "bj" <j...@m...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> Moj adres: h...@g...pl
>
> 'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

Jaki tam pamietnik...
Po prostu troche informacji dla tych co potrzebuja :)
Zeby nie zanudzac, nastepne info okolo 20 wrzesnia a pozniej
w grudniu.

6. Data: 2003-09-02 09:07:14

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ogolne zasady MM, Atkinsa, DO, DC i innych mniej wiecej znam, ale
chcialabym zobaczyc jak to wyglada w praktyce.

Mój przykładowy jadłospis

Śniadanie: jajecznica (3 żółtka +1 białko+ masło), chleb słonecznikowy (20g)
z masłem, pół pomidora, 2 łyżki masła (40g), kawa ze śmietanką30%.

Obiad:
karkówka/żeberka/boczek/wątróbka (100g), ziemniaki (100g), warzywa (100g),

Kolacja: omlet (3 żółtka+1 białko)+ łyżka konfitur, lub śmietanka z
dodatkiem konfitur z jagód, lub truskawek,

Mogłoby się wydawać, że jemy bardzo mało (gramowe ilości), ale zwykle tak
właśnie reaguje organizm na jakość pożywienia.
Dieta ta jest szczególnie wygodna dla osób przebywających długo poza domem.
Jajecznica na śniadanie potrafi na wiele godzin zaspokoić głód.

Bywa u mnie i tak, że nie zjem rano jajecznicy, a omlet mam ochotę zjeść
dopiero na kolację. Zdarzają mi się też dni bez jajek, bo akurat jem co
innego (np. ser biały, żółty /boczek wędzony/ salceson).

Co jakiś czas sprawdzam pod koniec dnia - ile czego zjadłam i czy mój
"optymalny instynkt" działa jak trzeba. Moja proporcja wynosi ok:
B 30g T 110g W 30g wzrost 161cm/waga 53-54kg

--
Krystyna*Opty* [DO] od 06.1998 r.

7. Data: 2003-09-02 09:11:51

Od: "Halina" <h...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
trudno mi powiedziec na jakiej jestem diecie...
Po okresie torturowania sie na dietach niskokalorycznych staram sie
zaprzyjaznic z tluszczami. Ma to jeden wielki plus: nie chodze glodna :-)

A dzisiaj zjadlam:
kanapki na serku, czyli plasterki sera zoltego, z wedlina i ogorkiem kiszonym

Na obiad beda frytki, sztuka miesa i salata zielona

A na kolacje plesniak z pomidorkiem

Pozdrawiam
Halina

8. Data: 2003-09-02 10:14:24

Od: Hafsa <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bj napisał:

> Jaki tam pamietnik...
> Po prostu troche informacji dla tych co potrzebuja :)
> Zeby nie zanudzac, nastepne info okolo 20 wrzesnia a pozniej
> w grudniu.
No wiesz, tak dlugo kazesz na takie wazne wiadomosci czekac???Napisz
wczesniej plizzzz,Pozdrawiam Hafsa

9. Data: 2003-09-02 21:54:02

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to 2 Sep 2003 11:11:51 +0200, gdy "Halina"
<h...@W...onet.pl> napisał:

> [...]
>kanapki na serku, czyli plasterki sera zoltego, z wedlina i ogorkiem kiszonym
>
>Na obiad beda frytki, sztuka miesa i salata zielona

a jak wygląda waga?
nie chcę straszyć, ale po paru miesiącach pseudo-MM, każde większe
pieczone ziemniaki odbijają mi się po kilku dniach na wadze.

pzdr
vr.

10. Data: 2003-09-03 06:25:00

Od: "" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi
Waga od kilku miesiecy stoi w miejscu, a o to mi chodzilo przede wszystkim.
Pisalam juz, ze bylam przedtem na dietach niskokalorycznych i w koncu dopadlo
mnie takie jo-jo, ze ... historia. Wiec ciesze sie, ze nie chodze glodna, nie
mam apetytu na slodycze i ze waga nie rosnie.
CHociaz nie byloby zle gdyby spadla :-)
Pozdrawiam
Halina

Skakanie na skakance