Pieczywo optymalne

1. Data: 2003-08-31 07:43:18

Temat: Pieczywo optymalne
Od: "Ewa Wituszyńska" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy, ktoś z optymalnych może mi powiedzieć czy np. pieczywo słonecznikowe,
otrebowe czy białkowe z orzechami sporządzone wg. przepisu z książki zawiera
cukier - wszystkie maja mniej niż 10 gr węgli? Z góry dziękuję za odp.

2. Data: 2003-08-31 09:23:22

Temat: Re: Pieczywo optymalne
Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Wituszyńska" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zawiera
> cukier - wszystkie maja mniej niż 10 gr węgli? Z góry dziękuję za odp.
Sprawdzilam:
chleb biszkoptowy W10 g/100g chleba
chleb białkowy 12g
chleb serowy 9g
chleb otrebowy 2,9 g
chleb orzechowy 5,6g
chleb bialkowy z dodatkami 10g( zalezy to od dodatkow)
chleb biszkoptowy z dodatkami 9 g(jw)
Wiec wszystkie troche wegli zawieraja-zreszta, ja zwykle sama licze BTW
swojego wypieku,bo czasem rozni sie waga chleba po upieczeniu i wtedy
proporcje sie zmieniajaPozdrawiam HAfsa

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

3. Data: 2003-08-31 15:45:27

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proporcje sie zmieniajaPozdrawiam HAfsa

Chyba nie proporcje, ilosci w 100g gotowego wyrobu to chyba napewno

Pozdrawiam Jurek

4. Data: 2003-08-31 15:50:26

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Chyba nie proporcje, ilosci w 100g gotowego wyrobu to chyba napewno

No pewnie,dzieki za poprawke.Hafsa

5. Data: 2003-08-31 21:05:23

Od: "Ewa Wituszyńska" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Hafsa, ale chodziło mi bardziej czy jest tam biały cukier. Bo jako
zagorzałą MM, waham się nad złożeniem zamówienia.

6. Data: 2003-09-01 07:07:41

Od: "Hafsa" <m...@p...postem> szukaj wiadomości tego autora

> Dzieki Hafsa, ale chodziło mi bardziej czy jest tam biały cukier. Bo jako
> zagorzałą MM, waham się nad złożeniem zamówienia.

Cukru w tym chlebie nie ma, raczej troche mąki. Taki chleb moglby byc
faktycznie alternatywa w MM.Szczegolnie otrebowy ;-) ktory ma najmniej wegli
w 100 g.
Pozdrawiam Hafsa

--
Moj adres: h...@g...pl

'Odważny jest ten, kto kontroluje się w gniewie.'

Dieta dla chorych....
DO na stronach Kardiologów
dobrze czy źle (troche dlugie)
gdzie jestescie?