gdzie jestescie?

1. Data: 2003-08-30 09:31:49

Temat: gdzie jestescie?
Od: "Gisia" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

POzjadalo mi wiadomosci z grupy...
a teraz nie chce sciagac nowych... co sie stalo?
Bardzo lubie czytac Wasze posty i pisac na te grupe... buuuu

2. Data: 2003-08-30 10:04:05

Temat: Re: gdzie jestescie?
Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> POzjadalo mi wiadomosci z grupy...
> a teraz nie chce sciagac nowych... co sie stalo?
> Bardzo lubie czytac Wasze posty i pisac na te grupe... buuuu

Witam
Moze jest taki sposob. Anuluj subskrybcje grupy, i subskrybuj od poczatku.
Powinno sciagnac wiadomosci wg ustawien w opcjach np po 300 wiadomosci/
ustaw w opcjach wieksza ilosc pobierania i mozesz sie pobawic w sciaganie.
Inny sposob to moze ktos ci przyslac plik pl.misc.dieta.dbx i umiescisz go w
odpowiednim katalogu. Ja mam wiadomosci od czerwca tego roku, ale moze ktos
ma wiecej
Pozdrawiam
maf

3. Data: 2003-08-30 10:23:26

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

MarekF w wiadomości news:bipt1u$1d2$1@atlantis.news.tpi.pl pisze:

> [...]
> pl.misc.dieta.dbx i umiescisz go w odpowiednim katalogu. Ja mam
> wiadomosci od czerwca tego roku, ale moze ktos ma wiecej

Skoro nie widzi grupy, to i tak tego nie przeczyta.

4. Data: 2003-08-30 10:29:53

Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nie widzi grupy, to i tak tego nie przeczyta.

Przeciez nie napisala, ze nie widzi grupy, tylko ze ma mniej wiadomosci. A
jak wkopiuje plik to /przynajmniej w outloku/ grupa odrazu sie pojawi.

5. Data: 2003-08-30 10:58:52

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2003-08-30 12:19:01

Temat: jestem!!
Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uff... musialam zmienic serwer i na nowym juz was znalazlam... wszystko
jest...
a juz przezylam chwile grozy :)
Pozdrawiam- Gisia

gdzie jestescie?
Re:My emails...
proszę o radę jak przytyć !
moje doswiadczenia;) i pytania
Paranoja! Kiedy ofiary optymalnych zgłoszą się do prokuratury?