Dziwne plamy

1. Data: 2003-08-23 06:47:19

Temat: Dziwne plamy
Od: "Pank" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojawiły mi się w okolicach pachwin i miejsc intymnych zaczerwienione,
całkiem spore plamy. Są one nieco 'bąblowate', potwornie swędzą, są nieco
wilgotne i łatwo powstają na nich szybko gojące się ranki (2 dni się goją),
nie wiadomo od czego zresztą ... Czytałem też, że może to być wyprzenie
bakteryjne, ale o higienę raczej dbam i cukrzycy nie mam ... Zgadzają się
tylko niektóre objawy i to, że jestem nieco grubszy. Czy to jest grzybica
pachwinowa może ? Mój ojciec ma grzybicę u stóp i nie wiem czy te grzyby
podczas korzystania n.p. z ręcznika nie mogły się przenieść na moje ciało ?
Jak można leczyć takie coś ? Jakieś maści ? Można to dostać bez recepty ?
Nie chcę iść do dermatologa .....

2. Data: 2003-08-23 09:45:13

Temat: Re: Dziwne plamy
Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pank" <p...@t...pl> napisał(a) tak:
> Nie chcę iść do dermatologa .....

Jasne, nie idź, samo przejdzie - na twarz na przykład.
W dodatku należy też leczyć atawistyczny lęk przed lekarzem.

Jerzy

3. Data: 2003-08-23 10:17:25

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze - suszarka w ruch i suszenie po myciu. Po drugie czysty,
_wyprasowany i własny_ ręcznik. Po trzecie Clotrimazolum w kremie z
apteki bez recepty. Po czwarte zasypka. Po piate cierpliwość.

pozdr

cherokee

4. Data: 2003-08-24 16:53:04

Od: "Adam Zafirlukast AM" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> _wyprasowany i własny_ ręcznik. Po trzecie Clotrimazolum w kremie z
> apteki bez recepty. Po czwarte zasypka. Po piate cierpliwość.

Taaaa ... a ska cheroke ma pewność że to właśnie grzybica ??? A jeśli coś
znacznie gorszego ?? Czy nie pomyślał/łaś że możesz tylko komuś zaszkodzić??
A Punk niech idzie do dermatologa i to szybko zanim stanie się np to co
napisał mądrze pan Jerzy.
Pozdrawiam wielce oburzony!
Adam Marzec
z...@w...pl

5. Data: 2003-08-24 19:37:40

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Zafirlukast AM" <z...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bib0gp$5vc$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Taaaa ... a ska cheroke ma pewność że to właśnie grzybica ??? A
jeśli coś
> znacznie gorszego ?? Czy nie pomyślał/łaś że możesz tylko komuś
zaszkodzić??

Ja mu nie każę ołowiu pic, tylko zastosowac domowe metody przeciw
grzybicy. Jesli ma uczulenie, to też nie zaszkodzi. Lepsze to, niz
nic, jeśli nie chce iść do lekarza, a tak właśnie napisał.

Ale tobie za to ktos ewidentnie, jak widze, zaszkodził, bo masz
problemy z koordynacją ośrodków zmysłów.

cherokee przez dwa e na końcu

6. Data: 2003-08-25 10:17:06

Od: "Maciek \(pl\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pzecież ten temat był poruszany niedawno na grupie, a twoja odpowiedź
zabrzmiała dokładnie jak jedna z "tych" które były opisane w poście.
Naprawdę głupia odpowiedź. Nawet wzmianki o pójściu do lekarza... Cherokee
(2 * e! - uwaga: nie mylić z 2 razy e silnia czyli ~ 2.718! * 2)

7. Data: 2003-08-25 20:15:32

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja zapytam niegrzecznie, po cztery litery ta grupa? Żeby nie
udzielać żadnych odpowiedzi, lub pisac "Idz do lekarza" ?

cherokee

Wrocław - kule pilnie potrzebne
renta na "oczy"
proszki na ból glowy (benchmark)