cyklo3fort

1. Data: 2003-08-22 20:06:38

Temat: cyklo3fort
Od: "niunia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczesniej pisałam juz o moim problemie , a mianowicie o przedwczesnym
okresie, który wystapił w trakcie przyjmowania tabletek antykoncepcyjnych -
Cilest. Bylam dzisiaj u ginekologa i przepisał mi cyklo3fort. Dodatkowo
przepisał mi nowe tabletki antykoncepcyjne i powiedzial zebym dzisiaj je
zaczela przyjmowac - Minulet. Jednak zastanawia mnie jedno, powiedzial mi ze
jak cos bedzie nie tak , to mam jutro( czyli w sobote) udac sie do szpitala.
I teraz nasuwa sie pytanie, czy jesli ustanie okres to mam pojechac do
szpitala , czy jak nie ustanie okres to mam pojechac do szpitala. Wiem , ze
moze to glupie pytanie , ale ja juz sama nie wiem co mam robic. Będę
wdzieczna gdyby ktos odpisal mi i odpowiedzial na nurtujace mnie pytanie.

Z gory dziękuje i pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2003-08-22 20:24:36

Temat: Re: cyklo3fort
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niunia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze to glupie pytanie , ale ja juz sama nie wiem co mam robic. Będę
> wdzieczna gdyby ktos odpisal mi i odpowiedzial na nurtujace mnie pytanie.

witam
sprawdz na ulotce na co ten lek który ci zapisał.,
poza tym ja na twoim miejscu zmieniłabym lekarza.
poszukaj inneg i jutro idz do niego.
sama tez brałam cilest a teraz minulet ale wsytsko bylo ok.
pozdrawiam i życze zdrowia.
p.

3. Data: 2003-08-22 20:36:27

Od: "niunia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> witam

witam
> sprawdz na ulotce na co ten lek który ci zapisał.,

sprawdzilam na ulotce i jest to lek do zahamowania krwawienia z dróg rodnych
lub plamienia ,
wtedy gdy są one spowodowane zastosowaniem środków antykoncepcyjnych z
użyciem małych daek progestagenu.

> poza tym ja na twoim miejscu zmieniłabym lekarza.
> poszukaj inneg i jutro idz do niego.

niestety tak sie składa , że u tego byłam pierwszy raz , gdyz mój poprzedni
ginekolog też nie był zbyt dobry. Kurde ja to mam sie z tymi ginekologami.
Chyba pójdę do kobiety ginekologa , bo z mężczyznami jakoś w tych sprawach
nie umiem sie dogadać.

> sama tez brałam cilest a teraz minulet ale wsytsko bylo ok.

tak z ciekawości , mialas jakieś problemy z Cilestem , ze zmienilaś na
minulet ?
> pozdrawiam i życze zdrowia.
dzieki , przyda sie :)

4. Data: 2003-08-23 07:47:03

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie umiem sie dogadać.

> tak z ciekawości , mialas jakieś problemy z Cilestem , ze zmienilaś na

witam
w ciązy chodziłam do kobiety i faszerowala mnie non stop jakimis świństwami
poza tym wpływała na moja psychike niedobrze ,cały czas straszyła i ja
ryczałam po kazdej wizycie zmienilam ją na niego i tak już jest 4 lata.
zmieniełam cilest na minulet bo zaczeły mi się robić włókniaki w piersiach i
lekarz stwierdził ze to może od cilestu.
poza tym od minuletu mam rozstępy i cellulit.
nie ma srodka idealnego zastanawiam sie nad kolejną zmianą.
pozdrawiam
paula

jak wyglada rtg przewodu pokarmowego?
bialaczka..
Blizna->jak sie jej pozbyc???
Jakie badania zrobic aby potwierdzic niewydolnosc lewej komory serca
Przepuklina kresy białej