Dzongkha

31. Data: 2007-01-01 03:30:16

Temat: Re: Dzongkha
Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Są bardzo podobne, Eau to unisex, a Nuits damskie. Maja ten sam klimat,
> ale sa łagodniejsze. Zerknij jeszcze na Mandragorę (na bank pomyliłam
> nazwę, ale cos w ten desen)

Mandragora, nic nie pomylilas. wachalam i podobal mi sie. na tyle, ze
mam ochote wrocic i znow powachac.

-- kasica

32. Data: 2007-01-01 19:36:37

Od: "icegirl" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> Własnie dostałam oczekiwane próbki i tak na szybko, Dzongkha, fuuu, co
> za okropny zapach, jak słowo daje chyba najwieksze paskudztwo wsród
> zapachów.

A pozwolę się wmieszać do dyskusji.
Z Dzongkha się nie zaprzyjaźniłam, nie powaliło mnie na kolana, nie
rozłożyło na łopatki.
Natomiast kocham Tea for Two, Dzing!, Premier Figuier, którym
właśnie pachnę mimo zimo-jesieni.
Generalnie dotychczas poznane L'artisan mi podchodzą.

Z Penhaligon's podoba mi się Malabah, inne poznane zapachy jak Lily of
the Valley czy Violetta - owszem, są ładne, ale są szalenie proste i
'nie mają pazura'.

icegirl

33. Data: 2007-01-03 21:48:36

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
pl...

> Mandragora, nic nie pomylilas. wachalam i podobal mi sie. na tyle, ze
> mam ochote wrocic i znow powachac.

Kurde, w domu mam ponad 20 flakonów różnych perfum, często bywam też w
Douglasie, czy Sephorze, ale nie znam prawie żadnej marki perfum, które
tutaj wymieniłyście. Co jest? Fakt, że jakoś nie wchodzą mi nazwy niektórych
kosmetyków, ale chociaż troszeczkę powinnam kojarzyć, a tutaj nic...tylko
Dior i La Prairie reszta ...ciemność widzę (czuję), ciemność.
Pozdrawiam
Teli.

34. Data: 2007-01-03 22:43:20

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "księżniczka Telimena (gsk)" <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:enh8cj$8q$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kurde, w domu mam ponad 20 flakonów różnych perfum,

Eee, jak ostatnio czytałam podsumowanie kolekcji niejakiej elve, to miała
ich 74.

(Moją, skromniutką, można obejrzeć tu: http://voila.pl/tj5j9/?1 )

> często bywam też w Douglasie, czy Sephorze, ale nie znam prawie żadnej
> marki perfum, które tutaj wymieniłyście.

Bo to są niszowe marki, niedostępne w Sephorach i innych Douglasach.
Niektóre wręcz w ogóle nie mają w Polsce żadnych oficjalnych kanałów
dystrybucji i jak się siedzi w Polsce, to można je kupić tylko w
zagranicznych sklepach internetowych. (Albo i to nie, bo np. serii
"pałacowej" Lutensa do Kartoflandii nie wysyłają - "Europe" u nich kończy
się na Niemczech i Austrii.)

--
JoP

35. Data: 2007-01-03 23:09:24

Od: księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wiadomości news:enh8cj$8q$1@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Eee, jak ostatnio czytałam podsumowanie kolekcji niejakiej elve, to miała

jak pożyję jeszcze parę lat, a mój mąż z braku inwencji twórczej z każdej
okazji będzie mi kupował perfumy to myślę, że i elve pokonam:)

> (Moją, skromniutką, można obejrzeć tu: http://voila.pl/tj5j9/?1 )

nic nie kojarzę:( ale dobry pomysł - moje też uwiecznię na blogu za jakiś
czas.

> [...]
> zagranicznych sklepach internetowych. (Albo i to nie, bo np. serii
> "pałacowej" Lutensa do Kartoflandii nie wysyłają - "Europe" u nich kończy

Aaa... czyli to jest wyższa szkoła jazdy:)
Pozdrawiam
Teli - uspokojona.
http://gsk1.blog.onet.pl/

36. Data: 2007-01-04 08:11:41

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> napisał(a):

> nic nie kojarzę:(

Huh? Przecież tam jest mnóstwo rzeczy dostępnych normalnie w Polsce (Narciso
Rodriguez, Givenchy, Hermes, Guerlain, L'Occitane).

--
JoP

37. Data: 2007-01-04 09:42:47

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> (Moją, skromniutką, można obejrzeć tu: http://voila.pl/tj5j9/?1 )

Ładnie mi skromniutka. Powiedz, masz dwa narciso rodriguez,
bo....inaczej pachną, czy po prostu chodzi o ich moc?

--

Gosia

38. Data: 2007-01-04 09:45:22

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

księżniczka Telimena (gsk) napisał(a):

> Aaa... czyli to jest wyższa szkoła jazdy:)
> Pozdrawiam
> Teli - uspokojona.

Ja bym tak uspokojona na twoim miejscu ne była, teraz istnieje ryzyku ze
dostaniesz "zapachowego kociego rozumu"

--

Gosia

39. Data: 2007-01-04 09:46:36

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers napisał(a):

> Huh? Przecież tam jest mnóstwo rzeczy dostępnych normalnie w Polsce (Narciso
> Rodriguez, Givenchy, Hermes, Guerlain, L'Occitane).

Mąz kupuje, to co dziewczyna ma kojarzyc;-)

--

Gosia

40. Data: 2007-01-04 09:56:45

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Ładnie mi skromniutka. Powiedz, masz dwa narciso rodriguez,
> bo....inaczej pachną, czy po prostu chodzi o ich moc?

EdP trochę się różni od EdT i to bynajmniej nie mocą. EdP jest bardziej
łagodna, taka jakby... zaokrąglona, wyrafinowana, ma przytłumioną tę wiercącą
w nosie nutę początkową, jest mniej piżmowa, a bardziej kwiatowa.

O, tu jest cała dyskusja na ten temat:

84268&v=2&s=0

--
JoP