Dzrewa i krzewy obcego pochodzenia

31. Data: 2006-06-05 12:24:26

Temat: Re: Dzrewa i krzewy obcego pochodzenia
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
[...]
> Zawsze wydawało mi się, że w społeczeństwie internetowym wszyscy sa
> równi, jednak Ty starasz się uświadomić mi, że jestem niższa niż ludzie
> z tej grupy. [...]

???
Bez komentarza.
pozdr. Jerzy

32. Data: 2006-06-05 13:07:23

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> http://www.racjonalista.pl/index.php/s,38/d,4/t,7572

"... trujących winorośli z rodziny Toxicodendron ..."???
Co na to Janusz?

A swoją drogą poison ivy w tym roku rośnie u mnie nad podziw dobrze.
Co mi przypomina, że wczoraj wieczorem znalazłem ich 3 sztuki,
ale nie chciało mi się iść po torebki plastikowe w celu wyrwania,
więc muszę to zrobić dziś.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

33. Data: 2006-06-05 13:16:49

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Pokorę i szacunek okazuję osobom, które faktycznie chcą pomóc i nie
> ograniczają się jedynie do krytykowania moich wypowiedzi. Wyobraź sobie,
> że znalazły się osoby, które mnie zrozumiały i nie czerpały przyjemności
> z ubliżania mi na forum publicznym...
> Zawsze wydawało mi się, że w społeczeństwie internetowym wszyscy sa
> równi, jednak Ty starasz się uświadomić mi, że jestem niższa niż ludzie
> z tej grupy.

Ja mam 190 cm wzrostu :-)

A na serio: przejrzałem jeszcze raz wątek i naprawdę nie zauważyłem,
żeby ktoś Ci ubliżał. Zauważyłem jedynie lekkie zniecierpliwienie
osób, które próbowały Ci pomóc, ale chciały najpierw ustalić, o co
Ci konkretnie chodzi.

Pozdrowienia,
Michał

34. Data: 2006-06-05 13:18:32

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> [...]
> Co mi przypomina, że wczoraj wieczorem znalazłem ich 3 sztuki,
> ale nie chciało mi się iść po torebki plastikowe w celu wyrwania,

Chwast? Sam się rozsiewa?
pozdr. Jerzy

35. Data: 2006-06-05 13:20:26

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Chwast? Sam się rozsiewa?

Tak.

Pozdrowienia,
Michał

36. Data: 2006-06-05 13:28:39

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:59Wgg.50729$mh.34573@tornado.ohiordc.rr.com...

> [...]
> żeby ktoś Ci ubliżał. Zauważyłem jedynie lekkie zniecierpliwienie
> osób, które próbowały Ci pomóc, ale chciały najpierw ustalić, o co

A bo wiesz Michale, to ci studenci w Polsce dzisiaj ;) <chlip>.

A do Moniki: też nie zauważyłam ani ubliżania, ani awantur, wyluzuj trochę.

Pozdrawiam, Basia.

37. Data: 2006-06-05 13:41:19

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
> Dnia 04-06-2006 o 22:09:06 Agnieszka Biernacka
Gałązka nie większa niż kartka A4 a konserwacja -
> w zupełności wystarczy dobre zapakowanie, by liście nie poodpadały a
> ona sama nie połamała się.

O.k. konkretnie.
Ile tego potrzebujesz?
Dla jakiej to szkoły (pytam z ciekawości) potrzebujesz?
Hurtem, mogę wsadzić do jednej dużej koperty.
Na zabawę czasu nie mam. Mogę podać też nazwy.
Większość obncych ma duże liście, więc A4 niewiele z tego "ujmie".
Pozdrawiam Paweł L.

38. Data: 2006-06-05 18:33:14

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli główna idea tego zadania to znależć coś, co w danej
> okolicy występuje rzadko? Gdybyś dostała do Bogusława
> gałązkę Toxicodendron radicans, to mogłabyś dać ją dającemu
> takie zadania do pogłaskania (nie dotykając sama)... :-)

Zwlaszcza ze jak rzadko wystepuje to znaczy ze przemarza w tej okolicy i
raczej tego nie znajdziesz :>

Bo obcego pochodzenia jest np. oliwnik, sumak octowiec, karagana, czeremcha
pozna, platan, a nawet zwykly bez lilak, tamaryszek czy forsycja.

Elfir

39. Data: 2006-06-05 18:33:51

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:59Wgg.50729$mh.34573@tornado.ohiordc.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> Ja mam 190 cm wzrostu :-)
> o co Ci konkretnie chodzi.

Hejka. Pewnie znowu się okaże, że jest to kolejny szampański żart
naszego Komendanta.
Pozdrawiam dedukcyjnie Ja...cki

40. Data: 2006-06-05 19:02:02

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Elfir Dar'n'Ytta wrote:

> Zwlaszcza ze jak rzadko wystepuje to znaczy ze przemarza w tej okolicy i
> raczej tego nie znajdziesz :>

Wytrzymuje do -40 C. Czy w Olsztynie jest zimniej?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz