Dzrewa i krzewy obcego pochodzenia

21. Data: 2006-06-04 23:17:16

Temat: Re: Dzrewa i krzewy obcego pochodzenia
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> Chodzi raczej o okazy rzadko spotykane... Rzadko w samym Olsztynie

Czyli główna idea tego zadania to znależć coś, co w danej
okolicy występuje rzadko? Gdybyś dostała do Bogusława
gałązkę Toxicodendron radicans, to mogłabyś dać ją dającemu
takie zadania do pogłaskania (nie dotykając sama)... :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2006-06-04 23:19:07

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dobranoc" <a...@a...art.pl> napisał w wiadomości

> Skoro glediczja nie, kasztanowiec nie, to może Metasequoia
> glyptostroboides i Taxodium distichum też są zbyt pospolite ?

nie zapominajmy o klonie jesionolistnym ;) może to będzie strzał w
dziesiątkę? ;)
Pozdrawiam, Agata

23. Data: 2006-06-05 07:57:45

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> [...]

Pięć minut w googlach i wiedziałabyś gdzie i po co się udać.
:-(

Sumienia nie masz?
;-)
http://www.racjonalista.pl/index.php/s,38/d,4/t,7572
pozdr. Jerzy

24. Data: 2006-06-05 08:56:57

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e60o6j$2uj$1@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> Pięć minut w googlach i wiedziałabyś gdzie i po co się udać.
> :-(

Hejka. Pierwsze pytanie prof. Kaniewskiego podczas egzaminu z botaniki,
który zdawałem w dniu 30.06.1971 r. po pierwszym roku studiów brzmiało:
"Czego jest dużo w komórce?" Zacząłem od wody ale chyba dopiero za 7 razem
trafiłem. Profesorowi chodziło o lipidy. ;-)
Pozdrawiam domyślnie Ja...cki

25. Data: 2006-06-05 09:56:20

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-06-2006 o 22:09:06 Agnieszka Biernacka
<a...@g...pl> napisał:

> [...]
> Polsce jest skonczona. Za to wiele ludzi moze sie nie interesowac skad
> pochodza posiadane przez nich, czy obserwowane w naturze rosliny. Jesli
> chcesz pomocy, to staraj sie to innym maksymalnie ulatwic. Przy pytaniu
> sie
> o konkrety masz szanse na konkretna odpowiedz. Jesli zas pytasz o
> jakiekolwiek gatunki, a pozniej mowisz, ze podane przez grupe Ci nie
> odpowiadaja, to sie nie dziw, ze sie ludzie irytuja.
> Proponowalabym jeszcze okreslic, jakiej wielkosci chcesz te galazki i jak
> zakonserwowane. Sama bym Ci chetnie pomogla (i pewnie jeszcze kilka

Darowanemu koniowi sie w zęby nie zagląda więc głupio mi stawiac
jakiekolwiek warunki. Gałązka nie większa niż kartka A4 a konserwacja - w
zupełności wystarczy dobre zapakowanie, by liście nie poodpadały a ona
sama nie połamała się.
Jeśli chodzi o gatunki to zauważ, że musiałabym wypisać całą listę drzew i
krzewów obcego pochodzenia. Awanturę zrobiliście o to, że napisałam o
glediczji i kasztanowcach - już wyjaśniłam dlaczego tylko one się nie
nadają...

- Monika

26. Data: 2006-06-05 10:00:56

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-06-2006 o 01:08:05 Bpjea > <<b...@...pl> napisał:

> Nie ograniczaj sie tylko do drzew - szukaj tez krzewow. Moze bedzie Ci
> latwiej.
>
> Pozdrawiam,
> Bpjea

... łatwiej to by mi było gdybym je wszystkie znała... Żałośnie wyglądają
moje poszukiwania. Zatrzymuję się przy każdym drzewie i krzewie
potencjalnie nadającym sie i z kluczem, lub książką określam gatunek.
Bardzo edukacyjna przygoda jednak żałuję, że dostałam jedynie tydzień na
wykonanie zadania :(

- Monika

27. Data: 2006-06-05 10:09:37

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> [...]
> "Czego jest dużo w komórce?" Zacząłem od wody ale chyba dopiero za 7 razem
> trafiłem. Profesorowi chodziło o lipidy. ;-)

Sugerujesz, że aby posługiwać sie googlami należy z góry znać odpowiedź?
Piotr ma chyba rację.
:-(
pozdr. cmentarnie Jerzy

28. Data: 2006-06-05 10:13:38

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):
[...]
> Awanturę zrobiliście o to, że napisałam o
[...]

Dziecino, skoro nadal ludzie tobie podpowiadają to okaż odrobine pokory,
na innych grupach juz dawno wdeptano by cie w glebę.
pozdr. Jerzy

29. Data: 2006-06-05 10:17:48

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika napisał(a):

> ... łatwiej to by mi było gdybym je wszystkie znała...

Dostałaś już od mirzana listę, powtórzę:
http://gbif.iop.krakow.pl/ias/lista.asp

> [...]
> potencjalnie nadającym sie i z kluczem, lub książką określam
> gatunek. Bardzo edukacyjna przygoda jednak żałuję, że dostałam jedynie

Tydzień? W tydzień to i pół Polski można obskoczyć z tą grupą.
:-)
pozdr. Jerzy

30. Data: 2006-06-05 12:07:22

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-06-2006 o 12:13:38 Jerzy Nowak <0...@m...pl>
napisał:

> [...]
>
> Dziecino, skoro nadal ludzie tobie podpowiadają to okaż odrobine pokory,
> na innych grupach juz dawno wdeptano by cie w glebę.

Pokorę i szacunek okazuję osobom, które faktycznie chcą pomóc i nie
ograniczają się jedynie do krytykowania moich wypowiedzi. Wyobraź sobie,
że znalazły się osoby, które mnie zrozumiały i nie czerpały przyjemności z
ubliżania mi na forum publicznym...
Zawsze wydawało mi się, że w społeczeństwie internetowym wszyscy sa równi,
jednak Ty starasz się uświadomić mi, że jestem niższa niż ludzie z tej
grupy. Tak się chyba nie powinno robić, ale kłócić się nie zamierzam, bo
jest to NTG
Gdybym znała wszystkie gatunki drzew i krzewów oraz miejsca w jakich
rosną, bądź wiedziała skąd je wziąć, to uwierz mi, że nie prosiłabym o
pomoc.

- Monika

Wypozyczenie glebogryzarki
Nasiona sasanek