Dzudzu

1. Data: 2005-08-15 01:03:02

Temat: Dzudzu
Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo,
osatnio znów nas atakuje to samo bydlę znane jako dżdżownica [vel 30
imion], proszę o unikanie polemiki z nim. Tak jakby ono nie istniało.
pozdr. Jerzy

2. Data: 2005-08-15 10:22:50

Temat: Re: Dzudzu
Od: "Kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> Szanowni Państwo,
> osatnio znów nas atakuje to samo bydlę znane jako dżdżownica [vel 30
> imion], proszę o unikanie polemiki z nim. Tak jakby ono nie istniało.
> pozdr. Jerzy

Weź się Jezry nie wygłupiaj z takim spamem na tej grupie

Kaja

3. Data: 2005-08-15 11:58:21

Temat: Nie Dzudzu tylko Dżucze!
Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dżucze

Uwaga, adres zawiera polskie znaki diakrytyczne i jako taki może nie być
obsługiwany przez wyszystkie przeglądarki. Niektóre mogą też wymagać
skopiowania adresu i wklejenia do paska adresu.

Fishman

4. Data: 2005-08-15 13:03:07

Temat: Re: Nie Dzudzu tylko Dżucze!
Od: "Kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obsługiwany przez wyszystkie przeglądarki. Niektóre mogą też wymagać
> skopiowania adresu i wklejenia do paska adresu.

Dzudzu doczekała się hasła w Wikipedii
Koniec świata!

Kaja

5. Data: 2005-08-15 16:28:42

Od: "onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> osatnio znów nas atakuje to samo bydlę znane jako dżdżownica [vel 30
> imion], proszę o unikanie polemiki z nim. Tak jakby ono nie istniało.
> pozdr. Jerzy
a co Ci przeszkadza, przeciez nie ma obowiazku cztac wszystkich postow,
ustaw sobie filtr i daj sobie luz

Jędrek

6. Data: 2005-08-15 16:33:45

Od: Kamil Raczynski <r...@r...yupe.net> szukaj wiadomości tego autora

"onet" <a...@p...onet.pl> nakibordził(a):

> a co Ci przeszkadza, przeciez nie ma obowiazku cztac wszystkich postow,
> ustaw sobie filtr i daj sobie luz

Mhm, a teraz powiedz jak byś ustawił filtr na kogoś, kto cyklicznie zmienia
pole From: oraz ma zmienne IP?

--
Kamil 'Raczek' Raczyński
Co Usenetowicz wiedzieć powinien: http://evil.pl/pip/

7. Data: 2005-08-16 07:32:36

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> osatnio znów nas atakuje to samo bydlę znane jako dżdżownica [vel 30
> imion], proszę o unikanie polemiki z nim. Tak jakby ono nie istniało.

A co, błędów nie robi, i nie masz jak się go czepić..?
Skoro ma "jakby nie istnieć" to nie pisz o nim.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

8. Data: 2005-08-16 07:37:56

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> A co, błędów nie robi, i nie masz jak się go czepić..?

spoko, robi.

Margola

9. Data: 2005-08-17 08:49:55

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

flower <f...@w...pl> napisał(a):

> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
>
> A co, błędów nie robi, i nie masz jak się go czepić..?
> Skoro ma "jakby nie istnieć" to nie pisz o nim.

heh, jakie to milusie : podjudzanie grupki osob pseudoskolidowanych i
skonsolidowanyc pryeciw zekomemu wspolnemu wrogowi, niuniaczkowo i slodko, w
imie milosci blizniego, sjuper...

hania

10. Data: 2005-08-18 01:18:46

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
[...]
> heh, jakie to milusie : podjudzanie grupki osob pseudoskolidowanych i
> skonsolidowanyc pryeciw zekomemu wspolnemu wrogowi, niuniaczkowo i slodko, w
> imie milosci blizniego, sjuper...

Przypomnij mi Hamiu czym błysnęłaś na tej grupie?
pozdr. Jerzy

Co z tymi ogórkami?????
Jezyny- co da sie z nich zrobic
[OT]Czy nie da się nic zrobić z tym debilem?
Klarowny sok jablkowy
kiszone śliwki