E.coli. No to...

41. Data: 2011-06-05 13:08:21

Temat: Re: E.coli. No to...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2011 14:41:50 +0200, Stalker napisał(a):

> Niecierpliwie czekam, aż Al-Kaida weźmie na siebie wszystkie zatrucia
> salmonellą i pałeczką okrężnicy w Polsce :-)

...chociaż w sumie - czemu nie?
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103085,9530693,Arabista_
_Odwet_terrorystow_moze_byc_silny__Polskie.html?utm_
source=facebook.com&utm_medium=SM&utm_campaign=FB_To
kFm
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

42. Data: 2011-06-05 13:54:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 15:06, Hanka pisze:

> Aicha, dzisiaj masz wolne ;)
>
> https://groups.google.com/group/pl.sci.psychologia/m
sg/4c8b04ef5da53125?hl=pl

Bo Ikselka jest z Hiszpanii ;-)

Stalker

43. Data: 2011-06-05 13:57:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 13:58, Fragile pisze:

> A co? Jakis wybuch byl? Opady radioaktywne, czy cus? ;)

To też, ale ten syf co o nim piszesz może trafić do wody ;-)

> Marniutko cos... Odchudzasz sie?? Mizeria, salata, owocki... U nas oprocz
> mizerii jeszcze cala masa smakolykow i surowek :)

Bo ja myślałem, że my się chwalimy tylko produktami podwyższonego ryzyka :-)

> Wspolczuje tak restrykcyjnej diety, panie krolik ;)

W związku z powyższym nie ma potrzeby współczuć...

Stalker

44. Data: 2011-06-05 14:30:47

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-05 15:07, Ikselka pisze:

> WODA Z KRANU we Wrocku??? - dobre sobie...

No widzisz. Piję. I żyję.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

45. Data: 2011-06-05 14:32:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Aicha, dzisiaj masz wolne ;)
>
> https://groups.google.com/group/pl.sci.psychologia/m
sg/4c8b04ef5da53125?hl=pl

Że zacytuje Panslaviego (za klasykiem): La donna e mobile. Oraz: Cosi
fan tutte ;)))
No promocja w Tesco była, to jak można było nie skorzystać :DDD W tym
brzydkim, brudnym Tesco, do którego się wchodzi w gumiakach.

46. Data: 2011-06-05 14:35:30

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Marniutko cos... Odchudzasz sie?? Mizeria, salata, owocki... U nas oprocz
> mizerii jeszcze cala masa smakolykow i surowek :)

Kolejna żarliwa katoliczka, niedopieszczona w realu, która musi się
przechwalać w necie? Idź się policytuj z Iksi.

> Wspolczuje tak restrykcyjnej diety, panie krolik ;)

Następna z zepsutom szklanom kulom. Możecie sobie podać ręce z Ikselą.

47. Data: 2011-06-05 14:40:10

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> No widzisz. Piję. I żyję.

moze juz nie miesiaczkujesz... ;))

i.

48. Data: 2011-06-05 15:03:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2011 15:54:57 +0200, Stalker napisał(a):

sg/4c8b04ef5da53125?hl=pl

> Bo Ikselka jest z Hiszpanii ;-)
>
> Stalker

Jeśli jósz, to szczechuf :-)))

49. Data: 2011-06-05 15:04:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2011 16:30:47 +0200, Aicha napisał(a):

> No widzisz. Piję. I żyję.

Mutujesz, a nie żyjesz ;-)

50. Data: 2011-06-05 15:05:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 05 Jun 2011 16:32:35 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
> No promocja w Tesco była, to jak można było nie skorzystać :DDD W tym
> brzydkim, brudnym Tesco, do którego się wchodzi w gumiakach.

Wczoraj wieczorem TYLKO Tesco miałam do dyspozycji. W drewniaczkach byłam,
wielce seksownych 8-)
--

Re: Majster od tapet.
Re: Majster od tapet.