E coli w nerkach! co pomoze?

1. Data: 2001-01-08 13:28:42

Temat: E coli w nerkach! co pomoze?
Od: "J S" <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna skuteczny sposob na zlikwidowanie bakterii E coli - obecne w
moczu
Efektem sa czeste ataki nerek, zapalenie pecherza .
Po antybiotyku nadal mocz jest metny,
czy np nalewka bursztynowa okaze sie skuteczna?
prosze o rade..
Jola

2. Data: 2001-01-08 19:15:05

Temat: Re: E coli w nerkach! co pomoze?
Od: "Maria Sieklucka-Kaźmirowska" <m...@s...capital.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J S" <s...@c...katowice.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Efektem sa czeste ataki nerek, zapalenie pecherza .
> Po antybiotyku nadal mocz jest metny,
> czy np nalewka bursztynowa okaze sie skuteczna?

Ja miałam leczone Furaginem. Proces leczenia był dosyć długi, nie pamietam
już dokładnie jak długi, ale na pewno było to kilka tygodni. Do tego łykałam
też urosept. Ale chyba musisz wykonać antybiogram, azeby sprawdzić na co
Twoja E-Coli jest wrazliwa.

pozdrawiam
Marysia

kiedy po antybiot. mozna bezp wykonac badania
Intytut zwalczania bolu?
OTYŁOŚĆ NA CZACIE
Stetoskop
Zawroty i ból klatki