E barwniki; E konserwanty; E antyutleniacze i inne E

1. Data: 2003-02-04 18:36:45

Temat: E barwniki; E konserwanty; E antyutleniacze i inne E
Od: "Ryhoo Sos." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś w tej "miłej kuchni" ma orientację gdzie w sieci można złowić
takowe zestawienie, co by tam poszczególne substancje (stos. jako
dodatki na rozmaite okoliczności) były uszeregowane i opisane w
ujęciu:
E NR nazwa i zastosow - stopień szkodliwości

ryhoo GG 2955970

1. Data: 2003-02-04 19:00:12

Od: "Jollen" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.grubasy.pl/preservative.asp?s=1

pozdrawiam Jollen

1. Data: 2003-02-04 19:28:22

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-02-04 20:00, Użytkownik Jollen napisał:
> http://www.grubasy.pl/preservative.asp?s=1

Wzielam pierwsze z brzegu cukierki, a tam: E171 - podejrzany, zabroniony
w Polsce, E102 - niebezpieczny, niedopuszczony w Polsce...

Th.

1. Data: 2003-02-04 20:10:25

Od: "Agnieszka CT" <a...@p...ds.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.wpg.pl/e-dodatki/e_lista.phtml

pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-02-05 10:02:46

Od: "AndrzejM" <a...@w...pl.spamm> szukaj wiadomości tego autora

> Wzielam pierwsze z brzegu cukierki, a tam: E171 - podejrzany, zabroniony
> w Polsce, E102 - niebezpieczny, niedopuszczony w Polsce...
>
> Th.

Eeeee, słabe to zestawienie. Ja miałem w kieszeni gumy Airwaves i połowy "E"
nie było :(

AndrzejM

1. Data: 2003-02-05 15:27:23

Od: Jarek Wojtowicz <j...@a...wytnijto.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.02.03 19:36, Użytkownik Ryhoo Sos. napisał:
> [...]
> dodatki na rozmaite okoliczności) były uszeregowane i opisane w
> ujęciu:
> E NR nazwa i zastosow - stopień szkodliwości

http://chemia.panoramix.net.pl/roznosci/zywnosc_doda
tki.html

http://www.idn.org.pl/medykon/zdrowie/odzywianie/bar
wniki.htm

http://www.hortimex.com.pl/encyklopedia/spis.html

Gruz
Jarek
--
main ()
{

cout << "I'D RATHER PUSH MY VOLVO THAN DRIVE A HONDA" << endl;
}

1. Data: 2003-02-05 19:08:37

Od: "Ryhoo Sos." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dodatki na rozmaite okoliczności) były uszeregowane i opisane w
> ujęciu:
> E NR nazwa i zastosow - stopień szkodliwości

Prawdziwych przyjacioł poznaje się
.....................................i na Was kochani jak zawsze można
liczyć - podpowiecie, pomożecie i jest OK.
Serdecznie wszystkim dziękuję za pomoc i błyskawiczną reakcję.

1. Data: 2003-02-06 07:45:25

Od: "artur" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś mi tu nie gra, na jednej ze stron
(http://www.grubasy.pl/preservative.asp?s=1) E330 jest jako rakotwórczy, a
na innej http://www.idn.org.pl/medykon/zdrowie/odzywianie/bar
wniki.htm
jako dopuszczony????? no to jak w ko,ńcu jestz tymi dodatkami?

1. Data: 2003-02-06 09:48:09

Od: "AndrzejM" <a...@w...pl.spamm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wniki.htm
> jako dopuszczony????? no to jak w ko,ńcu jestz tymi dodatkami?

W urzędowych dokumentach trzeba by taką listę znależć. Tylko gdzie to jest?
Ustawy, rozporządzenia czy coś innego?

AndrzejM

1. Data: 2003-02-06 18:36:42

Od: "Ryhoo Sos." <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wniki.htm

> W urzędowych dokumentach trzeba by taką listę znależć. Tylko gdzie

Ja na wszelki przypadek, jeśli preparat pojawił się gdziekolwiek jako
niedopuszczalny lub nawet rakotwórczy wziąłbym go na indeks !!!
Gdy na żadnej z list nie jest negowany to można mieć zaufanie, a jeśli
choć na jednej wyst. jako podejrzany to się go wystrzegajmy.

ryhoo

test - nie czytać
wok a plyta ceramiczna
obca mąka
Co mozna zrobic z twarogu?
gdzie wewrocławiu mozna kupic serwetki do muffinek ?