EB 2100 AMICA

1. Data: 2003-04-29 07:32:40

Temat: EB 2100 AMICA
Od: "Adam M." <a...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie:
macie moze jakies doswiadczenia z tym piekarnikiem. Jak sprawuja się wklady
katalityczne, mysle wlasnie czy go kupic. Prosze o za i przeciw.
pozdro
Adam M.

1. Data: 2003-04-29 09:57:17

Temat: Re: EB 2100 AMICA
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-29 09:32, Użytkownik Adam M. napisał:
> [...]
> macie moze jakies doswiadczenia z tym piekarnikiem. Jak sprawuja się wklady
> katalityczne, mysle wlasnie czy go kupic. Prosze o za i przeciw.

Ja mam piekarnik Amici ale chyba EB 1800 ( nie pamietam ) wszystko na
sensorach. Jesli nawet jest to inny model to wlasciwosci ma podobne.
Moge ja spokojnie polecic, przed zakupem zastanawialem sie czy Amica to
dobry wybor. Bralem pod uwage Boscha, Whirlpoola i inne znane marki,
jednak ta swoim wyposazeniem i cena bila wszystkie na glowe. Sprawuje
sie bardzo dobrze, nie ma z nia problemow, ma tak wiele mozliwosci
ustawienia ze kazdy znajdzie cos dla siebie.
Polecam

1. Data: 2003-04-29 10:24:26

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <...@p...com> napisał w wiadomości

> Ja mam piekarnik Amici ale chyba EB 1800 ( nie pamietam ) wszystko na
> sensorach.

Raczej źle pamiętasz, EB1800 jest piekarnikiem białym, z serii "Classic
Line", ale nie sensorowy (w ogóle w tej serii nie ma sensorowych). Sensorowe
to EB2002 (seria Elegance - prosta szyba i panel) lub BB0802 (seria Soft
Line - wypukły) lub odpowiednio EB2003 i BB0803 - super nowe modele (dopiero
pojawiają się w sklepach - różnią się od poprzednich jedynie "designem".
Ja mam właśnie BB0802 (ten nowy design mi się nie podoba, a po za tym jest
sporo droższy ...).

> [...]
> sie bardzo dobrze, nie ma z nia problemow, ma tak wiele mozliwosci
> ustawienia ze kazdy znajdzie cos dla siebie.

Dokładnie to samo przeszedłem - ceny Whirpool-a, czy Bosch-a, są znacznie
wyższe, a sensorowe to już w cenie prawie x2. Na razie mamy piekarnik parę
tygodni, ale jest OK. Ma bardzo duże możliwości itd.
Waracając do pytającego - nie wypowiem się nic na temat tego piekarnika, bo
go nie mam i nikt ze znajomych też nie ma. Wskazówka dla innych
grupowiczów - jest to piekarnik z serii "Classic Line", tzw. "Retro" - z
takimi starodawnymi "wajchami" do sterowania piekarnikiem.

Pozdrawiam.

1. Data: 2003-04-29 14:16:37

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-04-29 12:24, Użytkownik Sebastian (Poczta - e-mail) napisał:
> [...]
> wyższe, a sensorowe to już w cenie prawie x2. Na razie mamy piekarnik parę
> tygodni, ale jest OK. Ma bardzo duże możliwości itd.

Takzgadza sie EB 2002, bardzo porzadna maszyna jak na Amice to wogole
super sprzet.
Te robione na starodawne pewnie roznia sie jedynie designem i
mozliwosciami. Ale srodki maja podobne jak nie takie same.
Wiec doswiadczenia pewnie beda podobne.

Okna - 5 lat gwarancji - czyli nic
Zerwanie lamperii
Forte
OKNA
Ford Transit z kierowca do Twojej dyspozycji.