EGIPT sharm el sheikh

1. Data: 2006-11-10 14:38:56

Temat: EGIPT sharm el sheikh
Od: "=-Magi-=" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Na przelomie listopada i grudnia wybieram sie do Egiptu. Hotel w egipskim
standardzie 5. gwiazdkowy, plaza, zabytki itp; wszystko pieknie tylko nie
bardzo wiem jakie ubrania zabrac ze soba. Przejzalam archiwum grupy i google
i mniej wiecej wiem co juz zabrac, ale tak nie do konca....
I tak na przyklad czy wystarczy zabrac cieplejszy polar i kurtke dzinsowa
czy jeszcze trzeba wziasc kurtke ortalionowa z kapturem?
Jaki krem do opalania (jak bardzo wysoki faktor)?
Jakie buty; czy klapki i tenisowki wystarcza?
Czy moze ktos z grupy byl w takim okresie w Egipcie i wie jakie ubrania beda
najbardziej odpowiednie i jakie faktycznie zabrac. Nie chce zabrac ich za
duzo, ale tez nie za malo, no i boje sie zmarznac.
Za wszystkie rady bardzo dziekuje.
Pozdrawiam.
Magda.

2. Data: 2006-11-10 17:37:19

Temat: Re: EGIPT sharm el sheikh
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-10 15:38:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *=-Magi-=* skreślił te oto słowa:

> Za wszystkie rady bardzo dziekuje.

Zajrzyj na grupe o turystyce.

Ubranie zalezy od tego czy bedziesz sie hotelowac czy zamierzasz sie gdzies
ruszyć, np na Gore Mojzesza - w tym wypadku może być pożądane nawet bardzo
ciepłe ubranie.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2006-11-10 18:50:18

Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=-Magi-=" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie.
> Na przelomie listopada i grudnia wybieram sie do Egiptu. Hotel w egipskim
> standardzie 5. gwiazdkowy, plaza, zabytki itp; wszystko pieknie tylko nie

Racja, chwal się 5 gwiazdkami, póki możesz:) Na miejscu często okazuje się,
że 5 gwiazdek dla Egipcjan oznacza kapiącą klimatyzację, grzyb na ścianie,
zatykające się ubikacje i brodziki oraz burą ścianę innego hotelu za
oknem... Wielu znajomych już robiło w Egipcie awantury z powodu 5* hoteli. A
na folderach wyglądało wszystko tak pięknie...
Miłego urlopu, a co zabrać... Wszystkiego po trochu, przeciez lecisz
samolotem, a nie dźwigasz teog na plecach. Dwa swetry nie zrobią ci od razu
nadbagażu:)
K.

4. Data: 2006-11-10 23:12:47

Od: "=-Magi-=" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "caramilla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

> że 5 gwiazdek dla Egipcjan oznacza kapiącą klimatyzację, grzyb na ścianie,
> zatykające się ubikacje i brodziki oraz burą ścianę innego hotelu za

Dlatego napisalam, ze w egipskim standardzie :)
Hotel sprawdzony, ma bardzo dobre opinie - nikt grzyba ani trupa szczura nie
zauwazyl:)

Co do kremu do opalania, to nie wiem czy brac filtr 60 czy raczej mniej?

5. Data: 2006-11-10 23:18:45

Od: "=-Magi-=" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Dnia 2006-11-10 15:38:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *=-Magi-=* skreślił te oto słowa:
>
> Zajrzyj na grupe o turystyce.

Czytalam juz ich opinie. Glownie sa to rady facetow, wiec tylko ogolnie
wiem, ze jak na wycieczke to lepiej wziasc cos cieplejszego.
Brakuje mi bardziej babskiej wiedzy, ze przydaje sie np. spodnica i cos
jeszcze.

> Ubranie zalezy od tego czy bedziesz sie hotelowac czy zamierzasz sie
> gdzies
> ruszyć, np na Gore Mojzesza - w tym wypadku może być pożądane nawet bardzo
> ciepłe ubranie.

Bede w hotelu i na rafie, ale rowniez planuje wycieczki calodniowe. Wiem, ze
krotkie szorty i odkryte ramiona na wycieczkach odpadaja.

6. Data: 2006-11-10 23:36:12

Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> zauwazyl:)
>
> Co do kremu do opalania, to nie wiem czy brac filtr 60 czy raczej mniej?

To przecież zalezy od twojej karnacji, a nie od kraju. Im jaśniejsza
karnacja, tym wyższy filtr. Jeśli jesteś rudym piegusem to 60 jak
najbardziej potrzebne, jeśli oliwkowa brunetką - 20 będzie wystarczające.
Jesli masz 60 to weź na wszelki wypadek - na nos, ewentualnie poparzenia.
K.

7. Data: 2006-11-13 11:03:58

Od: Ula <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Generalnie jest ciepło, średnia temperatura w listopadzie - 26 w dzień,
14 w nocy. Na pustni potrafi nieźle wiać, lecz polar wystarczy.
Nieprawdą jest, że odpadają szorty i koszulki na ramiączkach, turystki
chodza tak właśnie ubrane i nikogo to bardzo nie dziwi, niekiedy tylko
tubylcy "obleiają" Cię wzrokiem. Koniecznie zabierz coś wieczorowego, w
hotelach wieczorami często panie tak się ubierają. Jest w tym coś
magicznego, no i warto poczuć się wyjątkowo. Ja mając bardzo jasną
karnację używałam kremu z filrem 45 (byłam 2 razy w najcieplejszym
okresie)i nie miałam żadnych problemów. Hotele 5 i 4 gwiazdkowe mają
całkiem przyzwoity poziom, choć odbiegają od "światowych" standardów.
Generalnie czysto, dobra obsługa, choć z klimatyzacją żeczywiście różnie
bywa.

Jeśli masz jakieś pytania napisz na priv.

Życzę miłego wypoczynku, jest bosko i napewno zechcesz tam wróćić
jeszcze nie raz

Pozdrawiam
Ula

8. Data: 2006-11-15 01:05:47

Od: Mme Kitzmoor <m...@T...com> szukaj wiadomości tego autora

=-Magi-= napisał(a):

> Bede w hotelu i na rafie, ale rowniez planuje wycieczki calodniowe. Wiem, ze
> krotkie szorty i odkryte ramiona na wycieczkach odpadaja.

Mi nie przeszkadzały. Acz jak byłam, to trzymałam się głównie
turystycznych must, gdzie rodowitych Egipcjan można było tylko wśród
obsługi zobaczyć. Choć też przypuszczam, że jak się wybierzesz na
samodzielne zwiedzanie suków w Kairze to nie będzie nikomu
przeszkadzało. W każdym razie nie bardziej niż to, że masz odkrytą twarz
coponiektórym.

Pozdrawiam
Iff

--
Art for art's sake
http://maddama.deviantart.com/

9. Data: 2006-11-15 12:10:12

Od: "Julia" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a mozez zdradzic tajemnice i napisać nazwę tego hotelu do którego jedziesz

10. Data: 2006-11-16 08:37:03

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ula wrote:

> tubylcy "obleiają" Cię wzrokiem. Koniecznie zabierz coś wieczorowego, w
> hotelach wieczorami często panie tak się ubierają.

Tak, tak, koniecznie zabierz i wystroj sie na wieczor. Od razu bedzie
wiadomo, ze jestes Polka albo Rosjanka ;-)

D.
--
Sharks cause fatal injuries to about 12-25 humans per year.
Humans kill about 100 million sharks per year.

Moje zakupy
Pomoc Kobiet, mile widziana :-)
Cast "Al-Bandaluz"
Jaki krem z filtrem?
ampulki regeneracyjne power repair - kto wie???