EKG a Neospasmina

1. Data: 2007-08-17 12:23:35

Temat: EKG a Neospasmina
Od: "Julka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam takie pytanie... mam 17 miesieczne , nadpobudliwe dziecko. dostalismy
skierowanie na EKG w stanie spoczynku ze wzgledu na szumy w serduszku. zeby
wogole udalo sie zrobic to EKG podalismy mu przed badaniem neospasmine
(sugestia pani kardiolog dajacej nam skierowanie zeby mu dac cos na
uspokojenie) natomiast panie wykonujace ekg stwierdzily ze wobec tego
prawdopodobnie badanie wyszlo nieprawidlowo. jaka jest prawda? czy
neospasmina zaburza wyniki ekg? podana byla jakies 20min przed badaniem.
bardzo dziekuje z gory za odpowiedzi.

2. Data: 2007-08-17 12:26:55

Temat: Re: EKG a Neospasmina
Od: "Cancer" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka"

> (sugestia pani kardiolog dajacej nam skierowanie zeby mu dac cos na
> uspokojenie)

Witaj

W tym zdaniu chyba jednak jest odpowiedz _)))

Cancer
http://cerbermail.com/?eMJzIDy1yq

3. Data: 2007-08-18 09:37:53

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Aug 2007, Julka wrote:

> neospasmina zaburza wyniki ekg? podana byla jakies 20min przed badaniem.
> bardzo dziekuje z gory za odpowiedzi.

raczej nie aż tak bardzo

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

Bąbelki w oskrzelach...
badanie kierowcy autobusu
Amerykańscy naukowcy uznali LCDs za nieszkodliwe! :)
Ciśnienie
zatkane uszy