Re: Eduseek

1. Data: 2004-08-25 17:21:19

Temat: Re: Eduseek
Od: "Krzysiek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

CIACH]
> dzieci.
> >
> Państwo myślą, że dobrze by było dokładnie określić o jaki program czy
> stronę chodzi
> (np. podając adres). Państo też myślą, że w recenzji nie warto obrażać
> twórców i
> i starać się pisać mniej emocjonalnie i unikać błędów, gdyż wtedy recenzja
> jest
> bardziej "do uwierzenia".
> Pozdrawiam
> SZ

Hmm chyba w temacie pisało o eduseeku - dla mnie przynajmniej wiadomo, o jaką
stronę chodziło ... (dla niewtajemniczonych
http://eduseek.interklasa.pl/artykuly/artykul/ida/13
14/)
Obrażanie twórców? Hmm moim zdaniem autor tego postu ma racje ... Tacy "Twórcy"
chyba są wzięci z ulicy. A błędy autora? Jak powiedział Sokrates - Błędy są
przywilejem filozofów - tylko głupcy się nie mylą. I sądzę, ze każdy chemik
zorientuje się o co chodziło.
A może post uraził Pana Sławomira osobiście? Bo dziwi mnie to, ze nie wypowiada
się jako "Ja" tylko jako "Państwo". No ale cóż - to jednak tylko jego opinia.

Pozdrawiam, Krzysztof

2. Data: 2004-08-25 20:26:23

Od: "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

wypowiada
> się jako "Ja" tylko jako "Państwo". No ale cóż - to jednak tylko jego

Pana Sławomira nie uraził osobiście. Tfu, znowu to samo. Zaraz ktoś się
odezwie, że
piszę o sobie w trzeciej osobie. Ostatnim z wielkich, który to robił był de
Gaulle
(ale się do niego nie porównuję, więc proszę się nie czepiać).

Autor postu zacytował swój list do Eduseeka. Otóż moje smutne doświadczenie
uczy, że listy zawierające mniej lub bardziej ostre wypowiedzi pod adresem
autorów najczęściej lądują w koszu. Każda redakcja dostaje ich setki i
traktuje rutynowo. Dlatego, jeśli chcemy, żeby nasz list odniósł skutek,
powinniśmy powściągnąć emocje i wyrazić nasze racje w sposób precyzyjny
i spokojny. Bo proszę ustawić się w pozycji redaktora, który dostaje list
kończący się takim potworkiem:
"Jestem zbulwersowany, że rzesza nauczycieli pracujących dla naszej
młodzierzy pozwala, by dzieci uczyły się z TAKIEGO czegoś, bo układem
okresowym
tego na pewno się nazwać nie da."

I co na to rzesza nauczycieli pracujących dla naszej młodzieży?
Pozdrawiam
SZ

3. Data: 2004-08-26 07:49:36

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <Z...@k...chip.pl> napisał w
wiadomości news:412cf5a6$1@news.vogel.pl...

> I co na to rzesza nauczycieli pracujących dla naszej młodzieży?
> Pozdrawiam
<..>
"Jezdem za, a nawet przeciw!"

Roman

--
FAQ grupy pl.soc.edukacja

[OGŁOSZENIE] Praca dodatkowa dla nauczycieli j. angielskiego
Awans a wyższa pensja
Bulwersująca sprawa?
Eduseek
plan wynikowy