Efedryna

1. Data: 2001-06-14 21:41:42

Temat: Efedryna
Od: "gavel" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc
czy sa jakies przeciwskazania do
sporadycznego zazywania tussipecu ?
zawiera on efedryne ktora dziala
pobudzajaco i poprawia koncentracje
gavel

2. Data: 2001-06-14 22:31:04

Temat: Re: Efedryna
Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>pobudzajaco i poprawia koncentracje

wzmacnia miesnie i dziala uzalezniajaco..
zalezy jak czesto.. to jest lek ! na recepte leczy choroby.. jesli nie
jestes chory a chcesz jesc to na kilogramy albo stale to napewno zaszkodzi..
bo kazdy lek szkodzi.. wiec ten napewno tez..
tym bardziej zreszta bo to raczej mocny lek skoro ma efedryne

3. Data: 2001-06-14 23:21:08

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gavel" <g...@p...com> napisał w wiadomości
> czesc
> czy sa jakies przeciwskazania do
> sporadycznego zazywania tussipecu ?
> zawiera on efedryne ktora dziala
> pobudzajaco i poprawia koncentracje
nadcisnienie, choroba wiencowa itd efedryna wywoluje
skurcz naczyn oprocz tego pobudzenia
i.

4. Data: 2001-06-15 08:33:58

Od: Kamil Raczyński <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Argon" <a...@a...net> nakibordził(a):

>bo kazdy lek szkodzi.. wiec ten napewno tez..
>tym bardziej zreszta bo to raczej mocny lek skoro ma efedryne

A właśnie, jak się nazywał ten efekt, że organizm potrzebuje coraz
większych dawek leku, żeby na niego reagować? Tak chyba było z efedryną
(kiedys było to tutaj omawiane ale nie wiem czy dobrze pamiętam,. bo "w
tych sprawach" jestem zupełnym lajkonikiem ;o).

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Szanse jedne na milion spełniają sie w dziewięciu przypadkach

5. Data: 2001-06-15 14:50:50

Od: "gavel" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc
dzieki za informacje
lek ten jest produkowany przez Herbapol (robią także inne ziółka)
nie jest na recepte ,dostepny jako drazetki lub syrop.
nie zamierzam jesc tego na kilogramy czy w inny sposob naduzywac.
conajwyzej raz na miesiac (w szczegolnych przypadkach, konkretnie
wzmocnienie na meczu w kosza)
czy jakis zly wplyw maja skladniki wchodzace w sklad tusipecu (poza
efedryna) ?
gdzies na stronie dla koksiarzy wyczytalem ,ze efedryna+polopiryna+kawa
siekiera pozwala szybko spalic tluszcz (mnie o to jednak wcale nie idzie)
gavel

6. Data: 2001-06-15 19:39:50

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nie zamierzam jesc tego na kilogramy czy w inny sposob naduzywac.
>conajwyzej raz na miesiac (w szczegolnych przypadkach, konkretnie

wiesz nienaduzywany to raczej nie wiele pomaga.. :))) (nie wiem z
doswiadczenia, ale tak podejrzewam).. bo jedna tabletka na miesiac.. to
raczej hmm nie wiele da.. skoro jest bez recepty to efedryna w nim zawarta
napewno nie jest w duzych dawkach.. pozatym w srodku opakowania powinna byc
zawarta informacjia jak czesto mozna uzywac.. i inne wskazowki odnosnie
dzialania, zawartych zwiaskow i inne wskazania i przeciwskazania..
pozdrawiam.. i zycze sukcesow w grze..

7. Data: 2001-06-16 07:30:51

Od: "Livia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc
> czy sa jakies przeciwskazania do
> sporadycznego zazywania tussipecu ?
> zawiera on efedryne ktora dziala
> pobudzajaco i poprawia koncentracje
> gavel

Efedryna uważana jest jako środek dopingowy, dlatego zabrania się zażywania
tego środka przez sportowców.

8. Data: 2001-06-16 10:38:26

Od: "Argon" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

>Efedryna uważana jest jako środek dopingowy, dlatego zabrania się zażywania
>tego środka przez sportowców.

On raczej mowi o amatorskim graniu... wiec testow im raczej nikt nie robi..

9. Data: 2001-06-16 21:40:20

Od: "Noctee" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

co nie znaczy ,ze cala idea sportu ,wspolzawodnictwa nie bierze w leb przez
takie stymulowanie - moze koksiarze sie zbiora i zasponsoruja badania nad
elektrodowa stymulacja odpowiednich osrodkow - jak grac na maksa ,to
dlaczego tylko na tabletkach - narkoliga NBA - czemu nie?
Piotr -nie-fair-play- Sowa

10. Data: 2001-06-19 21:33:08

Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypij cala butelke i popij RedBulem...Ograsz wszystkich...Murowane....

Użytkownik "Noctee" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> elektrodowa stymulacja odpowiednich osrodkow - jak grac na maksa ,to
> dlaczego tylko na tabletkach - narkoliga NBA - czemu nie?

MEDICAL HAIR-czy ktos wie
Tabletki
Gdzie Moge Kupic w Miare Tanio Produkty Aloe-Vera ?
Rak ślinianki przyusznej
składnik rakotwórczy w szamponach