Egzamin skąd go wziąść ?

1. Data: 2004-03-11 13:22:03

Temat: Egzamin skąd go wziąść ?
Od: "Rolo" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie.
Czy wie ktos skad mozna sciagnac egzaminy na akademie medyczna z ubieglych
lat, jakie kolwiek
chcialbym sie porostu dowiedziec z czym mam miec do czynienia moze ktos
posiada takie materialy. Najbardziej pasowaly by mi materialy dotyczace
Slaskiej Akademii Medycznej poniewaz tam mam sie zamiar dostac.

Za kazda odpowiedz z gory dzieki :)

Rolo

2. Data: 2004-03-11 15:27:34

Temat: Re: Egzamin skąd go wziąść ?
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rolo" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> posiada takie materialy. Najbardziej pasowaly by mi materialy dotyczace
> Slaskiej Akademii Medycznej poniewaz tam mam sie zamiar dostac.

Najprościej - zgłosić się do punktu rekrutacji - lub jego odpowiednika przy
wybranej uczelni - za odpałtą można dostać ksiązeczki testowe z poprzednich
lat.
Lub poszukać wśród studentów pierwszego roku (dać ogłoszenie w akademiku).
A materiały na wszystkie wydziały lekarskie i stomatologii w całym kraju są
takie same - ponieważ egzamin jest jednolity i odbywa się w tym samym
czasie.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

3. Data: 2004-03-11 16:56:04

Od: "M" <...@h...spam> szukaj wiadomości tego autora

Chlopie ja sie nic nie uczylem do egzaminu i zdalem wiec nie pekaj.
Wystarczy systematycznosc w szkole sredniej :-)

4. Data: 2004-03-11 17:45:52

Od: "Monika B" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rolo napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam
>
> Mam pytanie.
>Czy wie ktos skad mozna sciagnac egzaminy na akademie medyczna z ubieglych
>lat, jakie kolwiek

Zobacz koniecznie
http://www.medsystem.com.pl/portamedica/testy.html

pzdr Monika