Ej tam - prawdziwi Polacy ...

1. Data: 2012-06-28 19:59:36

Temat: Ej tam - prawdziwi Polacy ...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wstyd wam, że to murzyn który jest Włochem napierdala Niemca w
Warszawie zamiast wy ? :)

Dębska

2. Data: 2012-06-28 20:03:33

Temat: Re: Ej tam - prawdziwi Polacy ...
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 21:59, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
> Nie wstyd wam, e to murzyn kt ry jest W ochem napierdala Niemca w
> Warszawie zamiast wy ? :)
>
> D bska

Którego Niemca? Boatenga, Khedirę, Oezila, Klosego czy Podolskiego czy
Gomeza? :-)

Stalker

3. Data: 2012-06-28 20:22:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Którego Niemca? Boatenga, Khedirę, Oezila, Klosego czy Podolskiego czy
> Gomeza? :-)

A to akurat u nich taka tradycja, że mają w swoich szeregach kwiat
rycerstwa całej europy :)

Dębska de Lorsz z Lotaryngii

4. Data: 2012-06-28 20:45:29

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 22:22, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> A to akurat u nich taka tradycja, że mają w swoich szeregach kwiat
> rycerstwa całej europy :)
>
> Dębska de Lorsz z Lotaryngii

No to kwiat padł jak Jungingen pod Grunwaldem :-)

Stalker

5. Data: 2012-06-28 20:59:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-28 22:45, Stalker pisze:

> No to kwiat padł jak Jungingen pod Grunwaldem :-)

A miałam zaraz iść spać. No i przez Was nic z tego... :P

Aicha comtesse de Salzbrunn

6. Data: 2012-06-29 06:03:31

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-06-28 22:45, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> No to kwiat padł jak Jungingen pod Grunwaldem :-)

Nie pierwszy raz padł te kwiat rycerstwa na ziemiach polskich. A i nie
drugi.

qr.a

7. Data: 2012-06-29 20:41:14

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jsid3d$81c$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

> Nie wstyd wam, że to murzyn który jest Włochem napierdala Niemca w
> Warszawie zamiast wy ? :)

Nam nie - Polska [z dużej litery oszczywiście, aczkolwiek to
przypiotnik ;>] drużyna, oprócz obecnego Euro, zakwalifikowała
się dwa razy do tego turnieju, z tego pierwszy raz na pierwsze
rozgrywki, więc pewnie nie z tytułuy osiągnięć, a z tytułu
bonusu za pierwszy raz. Znaczy Polska [j.w.] drużyna
zakwalifikowała się raz w historii tego turnieju ze względu na
swoje wyniki. To wystarczy za komentarz.

Kibicem piłkarskim nie jestem, ale informacji. które czasami
czytam, poskładałem sensowny obraz:
- po pierwsze polska [tym razem z małej ;>] drużyna to
zbieraninagości, którzy nie widzą się przez cały rok na oczy;
- po drugie każdy w tej drużynie stara się podnieść swoją
statystykę i tym samym cenę, czyli mamy drużynę 11
indywidualistów, z których tylko jeden [bramkarz] ma prawo nim
być.

PF

8. Data: 2012-06-30 06:58:51

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> [...]
> statystykę i tym samym cenę, czyli mamy drużynę 11
> indywidualistów, z których tylko jeden [bramkarz] ma prawo nim

Z innej beczułki. Kiedyś gdy jeździło się na mazury pod namiot w
większym składzie, urządziliśmy sobie potyczkę piłkarską z miejscowymi.
Boisko o wymiarach ligowego. Generalnie było dwóch kolesi, jeden grał w
3 lidze drugi był nauczycielem WF ze skończonym AWF. Każda próba
odebrania któremuś z nich piłki kończyła się z reguły glebą (nie dla
tego że ostro grali) i ogladaniem z poziomu podłoża piłki w miejscu
dokładnie przeciwnym niż miała być w naszym instynktownym mniemaniu.
Albo ma taki piłkę, trzech się kręci co by mu zabrać, a ten jakiś dziwny
zwód w miejscu i "z dupy" podanie na 40m dokładnie pod nogi. Od tamtej
pory nie śmiem wieszać psów na drużynach którym kibicuję a które
przegrywają. Ot po prostu przyjmuje do wiadomości że inni są lepsi.

Boska Dębska

9. Data: 2012-06-30 08:17:16

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> podanie na 40m dokładnie pod nogi. Od tamtej pory nie śmiem wieszać psów
> na drużynach którym kibicuję a które przegrywają. Ot po prostu przyjmuje

Informatycy tez robia na Tobie takie wrazenie?

10. Data: 2012-06-30 09:13:29

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost pisze:

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Informatycy tez robia na Tobie takie wrazenie?

A nie wiem, tam akurat nie było żadnego informatyka.

Dębska

10 SPOSOBÓW NA MANIPULACJĘ SPOŁECZEŃSTWEM
Flyerowi, Stalkerowi...
ACTA wejdzie i tak!? UE to kołchoz
Zło jest w każdym z nas. O efekcie Lucyfera.
Re: Milosc oglupia i wyzwala altruizm