Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;) Re: Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)

Re: Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)

Data: 2020-01-11 13:26:31
Temat: Re: Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
Od: m...@g...com

Narracje lewackie narobiły (i nadal robią) tyle zniszczeń, że już wystarczy.

> Przykro mi ze nie nauczono Cie sie przed tym bronic.

Przykro mi, że nie nauczono cię bronić się przed lewactwem.

> Narobilo Ci tyle zniszczen ze POtrafisz teraz
> nawet dziecKO wylac z kapiela.

Pozbycie się lewakow to szansa dla ludzi. Coraz więcej ludzi otrząsa się z tego
lewackiego amoku.
Wlasnie robi to Anglia i Francja a zaczyna Australia!
Nawet w Rosji co chwila probuja...o krwawo tlumionych protestach w Iranie nie
wsPOminajac :)

https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/193760
6,1,panika-koscielnych-hierarchow-mlodziez-zegna-sie
-z-katecheza.read

Ta propaganda to kolejny przejaw tyPOwych akcji lewakow majacych sugerowac masowy
wymarsz młodych z katechezy.
To jest PO prostu proba dalszej walki o rząd dusz. Ale ta od samego POczatku jest
przez nich przegrana.
To rowniez byla zawsze walka o zlob, etaty, statystyki, ideologiczny wpływ na polską
szkołę i narod. :)

> I to jest tragiczne.

Tak, to tragiczne, że jeszcze tak dużo zagubionych ludzi daje się nabierać i
naciągać lewakom. To jest tragiczne, że jeszcze tak wielu rodziców posyła
do nich swoje własne dzieci na rozne obsceniczne demoralizatorskie szkolenia
lub nie protestuje przed ich nielegalnym wrecz prowadzeniem w szkolach podczas
lekcji czy zajec dodatkowych. ;)

> Jedyne lekarstwo uznawac za trucizne.
> A tego akurat nie da sie POdac na sile.

Lewizna probuje sie od zawsze wciskać na siłę. Bo nie ma innych metod.
Ma w tym conajmniej 150letnie -jesli nie dluzsze- doświadczenie. :)

Mam nadzieję, że juz wkrotce przejrzysz na oczy i powrócisz do zdrowia, rowniez
duchowego.
Wychodzenie z lewackiej sekty dla niektórych jest bardzo trudne (nie bez powodu
tkwią w lewactwie przez lata), ale nie niemożliwe. Więc masz szansę. ;)
Bede sie za Ciebie Cviet nadal modlil, juz widze odczuwasz tego efekty! :)