Ekoskóra czy skóra naturalna

1. Data: 2006-02-26 18:03:48

Temat: Ekoskóra czy skóra naturalna
Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanko do osób które mają meble z ekoskóry - czy warto?
Bo z tego co widziałem w sklepie to ekoskóra wygląda ładnie i nie ma dużej
różnicy w porównniu ze skórą naturalną.
Czy może lepiej z materiału?
A może skóra?
Konkretnie chodzi mi o meble z firmy Wajnert.
Dzięki za wszystkie sugestie.
Pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2006-02-27 12:18:51

Temat: Re: Ekoskóra czy skóra naturalna
Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz napisał(a):
> Witam
> Mam pytanko do osób które mają meble z ekoskóry - czy warto?

Najpierw zaptym czy do domu to chcesz czy do poczekalni u notariusza? Bo
jak do domu to sobie odpusc, jak nie wiesz dlaczego, to znaczy ze nigdy
nie siedziales na czyms co jest kryte skora lub ekoslora. W skrocie:
- w upalne dni sie przykleisz, a odkleisz bez wlasnej skory
- w zimne dni jest tak lodowato ze marznie pupa :)
- rozwiazanie to narzuta, ale to wtedy jest:
a. bez sensu bo nie po to kupiles skore zeby miec koc na niej
b. narzuty zeslizguja sie ze skory
c. ogolna porazka

Natomiast jesli liczy sie dla ciebie 'dizajn', 'trendy', 'stajli' itp,
to bierz skore, bo cie koledzy wysmieja ze oszczedasz na lansie.

Pzdr
MM

3. Data: 2006-02-27 13:46:54

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja powiem tak :)

Rok temu kupiłem wypoczynek (narożna) + fotel.
Materiał to własnie ekoskóra.

Chciałem bardzo aby wypoczynek miał kolor ecru , i dodatkowo był jednolity
(bez wzorków i itd ..).
Zakup "zwykłego" materialu odpadał ze względu na to że nie da się wogóle
póxniej wyczyścić takiej tapicerki ...

Zdecydowałem się na najdroższą ekoskórę (najdroższy typ materiału). Z
wyglądu, dotyku wygląda niemal jak skóra naturalna.

Ja nie narzekam , uzywamy tego zestawu w salonie.

Największą zaletą jest to że mimo że nie mamy dzieci to po roku użytkowania
widac było że wypoczynek jest brudny ...

Wystarczyło że wziąłem gąbkę zamoczoną w zwykłym płynie do czyszczenia i po
kilku minutach wypoczynek wygląda tak jak nówka i jest idealnie czysty ...

A gdybym kupił sobie z normalnego materiału ?

To byłby już syf , i żadne czyszczenie nie wchodziło by w rachubę ...

Ja nie narzekam , fakt skóra jest zimna , ale po kilku minutach się sama
nagrzewa. W lato nawet przyjemnie bo lekki chłodek daje. Ja na golasa nie
siedzę na wypoczynku więc nic się nie kleji :)

Ostatnio był u nas chrzesniak mojej żony i po jego wizycie czas był na
czyszczenie wypoczynku :)

Jedyny minus skóy tak dla mnie jest że trzeba uważać i nie pozwalac nikomu
siadać w spodniach z zamkami na tyłku lub innymi ostrymi gadżetami na tyłku
:) bo można zniszczyć (przeciąć) skórę ..

PS. Sam na początku nie byłem zdecydowany na zakup ekoskóry , ale potem się
do niej jakoś przekonałem , a teraz wiem że wybór był trafny :)

/// Kaszpir ///

4. Data: 2012-12-27 17:16:50

Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

mam wypoczynek ze skóryalnej bycast, krzesła z naturalnej miękkiej, skrzynię na
zabawki z ekoskóry miękkiej i pufę w przedpokoju z ekoskóry bycast(twardej).
Wnioski są takie:
1. naturalna 100krotnie wytrzymalsza od sztucznej (przecięta ekoskóra się pruje, a na
naturalnej (przecięcie nożem) w ogóle się nie powiększa)
2. skórę twardą lepiej się czyści - kanapy z naturalnego bycastu przeszły 4 lata
tortur przy dziecku, zaschnięte resztki jedzenia, kaszki rozgniecione banany, nawet
lakier do paznokci zmywany zmywaczem)
3. naturalna lepiej się czysci i mniej plami- wilgotna ścierka z płynem do mycia
naczyn i raz na o. 3,4 miesięce jakies tam mleczko do skóry.
Rodzajów skór i ekoskór jest wiele i ceny są różne. najtanszy sztywny skaj taki po
10zł za metr pęka i obłazi niemal od razu.
Moja rada: droższa ekoskóra lub skóra naturalna (czasem ceny są podobne) i co ważne
kolor. Mam kremowe krzesła w jadalni - porażka! na załamaniach po 5 latach widać
brud, którego nie da się dotrzeć.
Wybrałabym naturalną bycast - tania, na allegro kanapa od 2tys. lub te najdroższą
naturalną (ona ma strukturę tej mięciutkiej, ale jest sztywniejsza) - kanapa z takiej
na pewno nie taniej niż 5tys.

panele zasłonowe
Wykup zadłużonego mieszkania od spółdzielni
Pokój dla dziadka ...
jak zrobic szafke ?
bańki mydlane