Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"

81. Data: 2010-11-05 22:31:54

Temat: Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-listopad-10 w ramce <news:ib1tsb$6b3$1@news.dialog.net.pl> pędzel
Stalker zmalował:

> [...]
> rozpoznać i szybko reagować na "obcego". Z tego punktu widzenia można
> powiedzieć, że doświadczenia historyczne jakie mieliśmy w Polsce mogły
> sprzyjać temu, żeby programy hordy, czyli atawizmy, były silniejszym
> regulatorem niż ewolucyjne osiągnięcia takie jak świadomość, demokracja,
> współpraca..."
>
> "...Najgroźniejsze jest przekonywanie, że dzielimy się na fałszywych i
> prawdziwych Polaków, na elity i łże-elity, na dobrych i złych, na swoich
> i nie swoich. To zbiorowa hipnoza, która mówi: baczność, bądź uważny..."

"Sławomir Nowak: Może, może. Bez przesady. Wyścig dopiero się rozpoczyna, a
finał jego jest 20 czerwca. Natomiast to, co jest ważne z wyniku PiS-u, z
wyniku Jarosława Kaczyńskiego, to dowód na mobilizację tamtej części
elektoratu. I to wszystko powinno dać nam wszystkim do myślenia, a
zwłaszcza wyborcom Bronisława Komorowskiego, wyborcom tej jasnej i
optymistycznej wersji Polski, że trzeba się wziąć w garść i do roboty.

Konrad Piasecki: To teraz jest podział na Polskę ciemną i Polskę jasną?

Sławomir Nowak: On nie stracił nic z aktualności. Zawsze tak było"

http://bit.ly/aaIEyj

82. Data: 2010-11-05 22:33:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
> Ghost wrote:
>
> /.../

> Nie. świat nie jest aż tak zły i zagrażający

JAKI ???!!!!

83. Data: 2010-11-05 22:34:04

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 05-listopad-10 w ramce
<news:d92cgc4wxe0n.sa2gfo8ldm1g.dlg@40tude.net> pędzel Fragile zmalował:

> Lubi prowokować..., czasami manipulować, ale jest niegroźny i daje
> się oswoić ;)

Ale nie każdemu :)

84. Data: 2010-11-05 22:34:51

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Olew.

Burk.

85. Data: 2010-11-05 23:03:04

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-05 23:30, Paweł pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> http://pl.wikipedia.org/wiki/Kataryna

O czym to już w tej wikipedii nie piszą! Niedługo o XL i CB napiszą. ;)

Ewa

86. Data: 2010-11-06 09:06:32

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może nie była piękna ale miała miłą powierzchowność.

Ośmielony apalami globa o publiczną debatę o sprawach intymnych, dodam że ma
cycki wielkie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

87. Data: 2010-11-06 09:49:37

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> O czym to już w tej wikipedii nie piszą! Niedługo o XL i CB napiszą. ;)

No nie, Kataryna naprawdę była zjawiskiem blogosferycznym :)

A wiesz, że piszą o Medei? ;)

P.

88. Data: 2010-11-06 09:52:48

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski wrote:
> Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ośmielony apalami globa o publiczną debatę o sprawach intymnych, dodam
> [...]
Taka np. narzeczona Ziobry, w zasadzie nie ma czego pokazać a pokazuje
/trzeba oddać honor że w szczytnym celu/. Kluzik zaś swe atuty starannie
ukrywa - nic w internecie nie znalazłem. Muszę więc zapytać: Jak
wszedłeś w posiadanie tej tajemnicy?

pozdrawiam
vonBraun

89. Data: 2010-11-06 10:12:42

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ukrywa - nic w internecie nie znalazłem. Muszę więc zapytać: Jak wszedłeś

http://tok2szok.blox.pl/resource/kluzik.jpg

http://s.v3.tvp.pl/images/e/0/3/uid_e034d369cd4903f8
d708a024dfeb2b691285269241768_width_700_play_0_pos_3
_gs_0.jpg

http://img6.eastnews.pl/th/small/arch3/dvd0291/02/EN
_00918294_0051.jpg

http://files.gadu-gadu.pl/kaczynskijaroslawkluzik-ro
stkowska-18533718181443907ba8840f49236f25e8d83901.jp
(to po prostu fajne ujęcie :)

P.

90. Data: 2010-11-06 10:22:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
_00918294_0051.jpg

> http://files.gadu-gadu.pl/kaczynskijaroslawkluzik-ro
stkowska-18533718181443907ba8840f49236f25e8d83901.jp

No no, prawdziwy znawca-kolekcjoner.

Do Vilar, Redarta i S.
Kącik psychologiczny
Coż... równoczesność się kłania