Ekspres cisnieniowy do kawy

11. Data: 2005-12-08 11:14:32

Temat: Re: Ekspres cisnieniowy do kawy
Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2005 12:10:29 +0100
"Aki" <a...@W...net.pl> wrote:

> Hmmm..., nie wiem nie pilem z takowego ustrojstwa kawy!? Jedna mysle,
> ze na takim gazowym to chyba mniejsze cisnienie jest niz 15 barow
> wiec i kawa pewno inaczej smakuje a to czy lepiej czy gorzej to juz
> sprawa gustow!~

pewnie ze tak, ale pytanie podstawowe jest takie, czy warto kupic
cisnieniowy (np. wyzej wymieniony) czy nie - bo kawa jest w zasadzie taka
sama..

Sierp

12. Data: 2005-12-08 12:42:30

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisał w wiadomości
t...

> pewnie ze tak, ale pytanie podstawowe jest takie, czy warto kupic
> cisnieniowy (np. wyzej wymieniony) czy nie - bo kawa jest w zasadzie taka
> sama..
>
> Sierp

No ja Ci nie odpowiem bo nie pilem z takiego stawianego na kuchenke!?

Pozdrawiam!

Arek

13. Data: 2005-12-08 13:14:27

Od: "paka77" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Lubojański"
<marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> napisał w wiadomości

> A różnica między kawą z ekspresu ciśnieniowego za 600zł a z takiego
> zwykłego urządzonka ciśnieniowego co to na gazie się stawia?

Pijam często kawę na oba te sposoby (w domu z ekspresu, u teściów z takiego
metalowego węgierskiego zaparzacza), w obu wypadkach jest to kawa ze
średniej półki, zazwyczaj Lavazza, czasami jakieś kolumbijskie wynalazki.

Na mój gust różnicy wielkiej nie ma. Moim zdaniem jeśli już kupować
ekspres, to taki full-wypas, czyli z młynkiem żarnowym, ubijakiem
i pojemnikiem na zużytą kawę. Robienie kawy ogranicza się wtedy tylko
do naciścięcia guzika: user-friendly one-click interface ;-)
Taki ekspres jest IMHO wart swych pieniędzy, zwykłego ciśnieniowego
drugi raz bym nie kupił.

paka

14. Data: 2005-12-08 14:32:26

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2005 13:42:30 +0100
"Aki" <a...@W...net.pl> wrote:

> No ja Ci nie odpowiem bo nie pilem z takiego stawianego na kuchenke!?

ale ja nie mowie o stawianym na kuchenke (tak w ogole to ja kawy wcale
nie pije :-)
ja mowie o takiej zwyklej sypanej w porownaniu z taka z cisnieniowego

Sierp

15. Data: 2005-12-08 14:37:21

Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 8 Dec 2005 14:14:27 +0100
"paka77" <p...@i...pl> wrote:

> [...]
> do naciścięcia guzika: user-friendly one-click interface ;-)
> Taki ekspres jest IMHO wart swych pieniędzy, zwykłego ciśnieniowego

a taki ekspress to na przyklad jaki? :)

Sierp

16. Data: 2005-12-08 15:01:17

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisal w wiadomosci
t...

> ale ja nie mowie o stawianym na kuchenke (tak w ogole to ja kawy wcale
> nie pije :-)
> ja mowie o takiej zwyklej sypanej w porownaniu z taka z cisnieniowego
>
> Sierp

A to pewnie ze jest roznica!!!! Wielka jak dla mnie:)

Arek

17. Data: 2005-12-08 15:06:05

Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-08 15:32 +0200, Użytkownik Sierp napisał :

> ale ja nie mowie o stawianym na kuchenke (tak w ogole to ja kawy wcale
> nie pije :-)
> ja mowie o takiej zwyklej sypanej w porownaniu z taka z cisnieniowego
To nie ma porownania;-)

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134

18. Data: 2005-12-09 00:29:47

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yahu" <y...@w...aster.totez.pl> napisał w wiadomości
> Dostalem zamowienie od mamy, coby jej kupic pod choinke ekspres
> cisnieniowy
> do kawy, moze uzywacie jakiegos modelu, ktory by moglibyscie polecic ?

Kupiłam mężowi na urodziny taki:
http://www.megamedia.pl/agd-drobne-ekspresy-do-kawy-
cisnieniowe/aeg-ea-150-crema.php
Tyle, że w promsie za 250 zł.

> Ew. na co zwrocic uwage przy zakupie ?

Na ilość barów. 15 to przyzwoita ilość.
I.

19. Data: 2005-12-09 00:34:54

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@s...NO.net> napisał w wiadomości
t...
> a taki ekspress to na przyklad jaki? :)

Na przykład taki: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76398344
Mąż ma ten w pracy. Kupiony od tego sprzedającego, zresztą. Cenę ma
wyjątkowo dobrą, bo w sklepach są pow. 2000 zl.
I.

20. Data: 2005-12-09 10:32:06

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "paka77" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do naciścięcia guzika: user-friendly one-click interface ;-)
> Taki ekspres jest IMHO wart swych pieniędzy, zwykłego ciśnieniowego

Ja wychodzę z takiego samego założenia. :) Używam kafetiery (na kuchenkę) i
do tego dobrej kawy (Lavazza to naprawdę dolna półka). Jakbym miał kupować
ekspres to na pewno nie z tanich. Bo nie będzie żadnej różnicy. Wolę
zainwestować w lepszą kawę zamiast w ekspres. :) Polecam Illy.
W ogóle nauczyli mnie tego moi znajomi Włosi - kafetiera + Illy. Oni tak
piją od pokoleń.
A te ekspresy za 500 zł to wyciąganie pieniędzy :-/ Ciśnienie jest takie jak
w kafetierze.

Jaka kuchnia?
koszt remontu mieszkania ?
jaką farbą pokryć starą farbę