Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?

31. Data: 2010-12-16 08:24:50

Temat: Re: Ekspres cisnieniowy na kapsulki - ktore rozwiazanie wybrac?
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i w jednych przypadkach wcześniej mleko później kawa, w innych odwrotnie.
Dla mnie nie do zapamiętania.

Jestem oszczędny, więc musiałem prosić kobietę o zrobienie latte z kapsułek, żeby nie
pić własnoręcznie przyrządzonej lury ;-))

-----

32. Data: 2010-12-16 21:29:15

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Gru, 23:20, lukas <l...@w...pl> wrote:

> dzisiaj właśnie piłem kawę z saszetki/pada i powiem szczerze, że była
> dobra ;)
> a co do hermetyczności, każda saszetka pakowana jest w osobne opakowanie
> (przynajmniej tam gdzie piłem tak było)

Hehe, to ja juz napisze, ze jak sniegi nie zasypia Polski to jutro juz
bede mial ten ekspres :)
W weekend sie pobawie i zdam relacje ;)

Pozdrawiam
Rafal

33. Data: 2010-12-19 19:02:49

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> napisał
> Zrobienie dobrej aromatycznej silnej kawy (np. Ekspresso)

Co to jest kawa Ekspersso?

Pozdrawiam
FJ

34. Data: 2010-12-19 19:43:25

Od: JK <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-19 20:02, Filip J pisze:

> Co to jest kawa Ekspersso?

To, wiesz chyba tylko ty ;->

JK

35. Data: 2010-12-19 20:00:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filip J" <f...@o...pl> wrote in message news:ielksu$ml4$1@news.onet.pl...

> Co to jest kawa Ekspersso?

Pewnie miało być EKS_PRESSO - czyli fusy drugi raz gniecione.

36. Data: 2010-12-20 08:36:07

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 13, 3:13 pm, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> [...]
> ma mo liwo zrobienia sobie dobrej kawy za ma e pieni dze, r wnie w
> biurze jest przydatne bo nie robi balaganu.
> ---------------------
>
> Pr bowa em t kaw . Kilka rodzaj w, tak e t z drug kapsu k na mleko.
>
> Da e sobie wypra m zg marketingowcom. Dosypali chemii do kapsu ek i ni
> si delektujesz. Pewnie lubisz opycha si glutaminianem sodu z dodatkiem
> mi sa?
>
> Kawa rozpuszczalna jest kaw . Wywarem z kawy zmielonej osuszonym przez
> pryskanie z dyszy w suchym powietrzu. To samo co si pije, tylko bez wody.
Czasem sie wypowiadasz jak pelnoletni, ale to powyzej to bajeczki dla
dzieci z przedszkola.
Owszem taka jest historia powstania kawy rozpuszczalnej, ale to jest
bardzo droga technologia. W niektórych sklepach z kawą można taką kawę
liofilzowaną kupić, ale tylko w niektórych.

> Kawa w kapsu kach? Nie wiem co tam jest, ale na pewno nie tylko kawa.
> Prawdopodobnie konserwanty, przeciwzbrylacze, utrwalacze aromatu.

Na pewno mniej w niej chemi niż w rozpuszczalnej, a w tych bez super
smaków, mleka etc. nie ma wcale bo i po co miała by być?

--
ZZ@private

37. Data: 2010-12-20 21:05:52

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to jest kawa Ekspersso?

Chodzi oczywiście o Espresso ;)

PS. Zamówilem sobie kilka dni temu padsy w standardzie E.S.E (Easy Serving
Espresso) , standard włoski ...
Każdy pads pakowany indywidualnie w aluminiowe opakowanie.
Bardzo aromatyczne włoskie kawy ...

Ekspres zupełnie inaczej taką kawę przygotowuje niż w przypadku padsów typu
Senseo ...

38. Data: 2010-12-21 18:35:10

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Gru, 22:29, Rafal M <r...@g...com> wrote:

> Hehe, to ja juz napisze, ze jak sniegi nie zasypia Polski to jutro juz
> bede mial ten ekspres :)
> W weekend sie pobawie i zdam relacje ;)

To tak:
Ekspres wykonany solidnie ;) Przynajmniej teraz, jak jest nowy.

Kawa bardzo smaczna (duzo lepsza od rozuszczalnej).
Cappucino z fajna pianka, latte tez ok :) Machiato prawie jak z
obrazka :D

Ekspres jest malo upierdliwy (w sam raz na szybka poranna kawe).
Ogolnie jestem zadowolony z zakupu :)

Pozdrawiam
Rafal

39. Data: 2010-12-21 19:16:19

Od: Sierp <s...@n...netgrr> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-20 22:05, /// Kaszpir /// pisze:
> PS. Zamówilem sobie kilka dni temu padsy w standardzie E.S.E (Easy
> Serving Espresso) , standard włoski ...
> Każdy pads pakowany indywidualnie w aluminiowe opakowanie.
> Bardzo aromatyczne włoskie kawy ...

gdzie z ciekawosci?
ja sie rozgladalem za nimi, i jedyne E.S.E. jakie znalazlem, to w
carrefour firmy.. carrefour (oczywiscie nie bylo nawet napisane E.S.E)

jak sie o to pytalem w ostatnich dniach, to jak na wariata na mnie
patrzyli... ze te 3w1 to nie u nich

Sierp

40. Data: 2010-12-22 08:33:47

Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> carrefour firmy.. carrefour (oczywiscie nie bylo nawet napisane E.S.E)
>
> jak sie o to pytalem w ostatnich dniach, to jak na wariata na mnie

Allegro ...

Jest kilku sprzedawców.

U mnie jak pytałem o padsy E.S.E to patrzyli na mnie jak na kosmitę ;)

Bas mi se neda
Najwłaściwsza temperatura wewnątrz lodówki
Christmas Day's gifts handbags bags purse scarf sunglasses hats caps UGG boot Timberland shoes Nike shoes jerseys jacket hoody coat etc. wholesale online by paypal payment with free shipping ( http://www.24hour-buy.co m )
SPRZECIOR
Mlynek do zlewozmywaka - numery SWW czy jak im tam...