Ekspres ciśnienowy do kawy - nieprzyjemny zapach

11. Data: 2006-03-17 09:35:44

Temat: Re: Ekspres ciśnienowy do kawy - nieprzyjemny zapach
Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Jerzy Korsak wrote:
> Do czyszczenia ekspresów ciśnieniowych do kawy służą specjalne tabletki,
> których głównym, aktywnym składnikiem jest fosforan trójsodowy. Tabletki
> można kupić w serwisach ekspresów (np. Warszawa, Polna 13).
Zajrzę tam!
> Czyszczenie polega na zastąpieniu kawy przez tabletkę i "zaparzeniu"
> tabletki. Ulega czyszczeniu tzw. "łyżka" z sitkiem "prysznica", przez który
> dostaje się gorąca woda nad kawę.
To akurat jest ok. Pisałem wyraźnie o kotle!
Pozdrawiam,
Fonon

12. Data: 2006-03-17 11:46:10

Od: Zbyszek Zarzycki <z...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 17 Mar 2006 10:33:57 +0100, Piotr Fonon napisał(a):

> Może jakiś rodzaj utlenienia powierzchni? Jeden z ekspresów ma
> powierzchnię jakby tłustą w dotyku, choć nic nie widać. Nie daje się to
> nijak usunąć.

Może uległeś jakiejś autosygestii i problem jest zupełnie inny.
Czy kiedykolwiek kawa z tych ekpresów była inna?
Może Ci nie smakuje kawa i doszukujesz się czegoś czego nigdy nie było ?

--
ZZ@private

13. Data: 2006-03-17 11:51:41

Od: "Power" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to za ekspres/ ekspresy (model, firma) które posiadasz?

pozdr.
Power

14. Data: 2006-03-17 13:57:22

Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Power wrote:
> Co to za ekspres/ ekspresy (model, firma) które posiadasz?
Trudno ustalić. Jeden - zabytkowy, sowiecki, drugi chyba chiński.
Fonon

kwiat muszkatołowy - gdzie kupić??
Szybkowar
wątróbka marynowana
E-xxx i inne
Zapach stęchlizny z okapu kuchennego lub przewodu kominowego/wentylacyjneg o - jak się pozbyć?