Elektryka - szybko

1. Data: 2001-10-10 12:55:09

Temat: Elektryka - szybko
Od: "Kefir" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje elektryka z uprawnieniami (na dzis) do podlaczenia plyty ceramicznej
SIEMENS do
trzech faz.
Bede wdzieczny za kontakty.
kefir

1. Data: 2001-10-10 13:01:27

Temat: Re: Elektryka - szybko
Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kefir" <j...@p...com> wrote in message
> Potrzebuje elektryka z uprawnieniami (na dzis) do podlaczenia plyty
ceramicznej SIEMENS do
> trzech faz.
> Bede wdzieczny za kontakty.
> kefir

a sam nie możesz "wtyknąc" 5 drutów i zakrecić

1. Data: 2001-10-10 13:09:36

Od: "Kefir" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

: a sam nie możesz "wtyknąc" 5 drutów i zakrecić

gwarancje trza podstemplowac pieczatka z numerem uprawnien a ja nie wiem co w ktorym
drucie, a nie chce sprawdzac na jezyk ...
kefir

1. Data: 2001-10-10 13:11:18

Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kefir <j...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q1hc0$21r$...@n...onet.pl...
> [...]
co w ktorym
> drucie, a nie chce sprawdzac na jezyk ...

To zadzwon do ktoregos z punktow serwisowych wymienionych w zalaczniku do
gwarancji.

Karol

1. Data: 2001-10-10 13:28:40

Od: "Marek Lenda" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
co w ktorym
> drucie, a nie chce sprawdzac na jezyk ...

to zwracam honor ( w moim przypadku nie było takich przykazów)

1. Data: 2001-10-11 05:52:47

Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kefir <j...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q1hc0$21r$...@n...onet.pl...
> gwarancje trza podstemplowac pieczatka z numerem uprawnien

ciekawe w sumie jak to jest
ja mam uprawnienia do 15kV (na uczelni zrobiłem), ale pieczątki nie mam
pieczątka to chyba się tyczy działalności gosp
a może ja po prostu powinienem sobie zrobić pieczątkę?

--
pzdr

KSX
k...@k...prv.pl
GG: 490364

1. Data: 2001-10-11 07:13:20

Od: "Boni Sułkowski" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

KSX <k...@k...prv.pl> wrote in message news:9q3c3g$pef$1@news.tpi.pl...

> ciekawe w sumie jak to jest
> ja mam uprawnienia do 15kV (na uczelni zrobiłem), ale pieczątki nie mam
> pieczątka to chyba się tyczy działalności gosp
> a może ja po prostu powinienem sobie zrobić pieczątkę?

Powinieneś. Ale, a propos kuchenki, masz wpisane w legitymację "urządzenia
grzejne"? ;-)))

--
Boni

1. Data: 2001-10-11 11:51:36

Od: "mielony" <l...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KSX" <k...@k...prv.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pieczątka to chyba się tyczy działalności gosp
> a może ja po prostu powinienem sobie zrobić pieczątkę?

Twoje uprawnienia dotyczą Ciebie ( abyś sam sobie krzywdy nie zrobił)
natomiast odpowiedzialnośc za innych i za sprzęt nakłada działalność gosp.
pozatym w wielu wypadkach MUSISZ mieć autoryzację producenta!

1. Data: 2001-10-11 11:54:45

Od: "KSX" <k...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoje uprawnienia dotyczą Ciebie ( abyś sam sobie krzywdy nie zrobił)
> natomiast odpowiedzialnośc za innych i za sprzęt nakłada działalność gosp.
> pozatym w wielu wypadkach MUSISZ mieć autoryzację producenta!
a jak pracuję np. w fabryce na stanowisku elektryka, to nie mam
działalności, a odpowiedzialność za sprzęt i urządzenia chyba jakaś jest?

1. Data: 2001-10-12 12:19:17

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieczątka to chyba się tyczy działalności gosp
> a może ja po prostu powinienem sobie zrobić pieczątkę?

Uprawnienia ważne są przez 5 lat od daty wydania ( na ostatniej stronie jest
data ważności ). Pieczątkę trzeba sobie zrobić samemu. Powinnien znaleźć się
na niej numer, rok wydania i rodzaj uprawnień ( D, E ) z zakresem. Można
nimi podbijać różne dokumenty, ale wykonawstwo - tylko przy działalności
gosp. i uprawnieniach E, nadzór - tylko przy D, a urządzenia energetyczne -
gdy jest się serwisantem i ma zakład autoryzowany, chyba, że dokumenty
urządzenia tego nie wymagają. Oczywiście zakres uprawnień musi pokrywać się
z zakresem robót.

Majka

kto zna spółkę Aardom?
ubezpiecznie mieszkania