Epilepsja

1. Data: 2004-06-22 22:38:02

Temat: Epilepsja
Od: "Anna" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie przed chwilą dowiedziałam się że mój chłopak ma epilepsję. Pewnie
bym nic o tym nie wiedziała, gdyby nie fakt że dostał przy mnie ataku. Nie
wiem co mam teraz zrobić. Nie chodzi tylko o samą chorobę ale o to że zataił
przede mną tę informację . Czy może ktoś ma bliską osobę która jest
epileptykiem? Może ktoś jest w związku z chorym na tę chorobę . Proszę o
rady i wszelkie informacje dotyczące tego zagadnienia. To dla mnie naprawdę
bardzo bardzo ważne. Pomóżcie.

1. Data: 2004-06-22 22:46:48

Temat: Re: Epilepsja
Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna" <e...@b...pl> wrote in message
> [...]
> bym nic o tym nie wiedziała, gdyby nie fakt że dostał przy mnie ataku. Nie
> wiem co mam teraz zrobić. Nie chodzi tylko o samą chorobę ale o to że

zatail informacje?! o rety!!

> [...]
> epileptykiem? Może ktoś jest w związku z chorym na tę chorobę . Proszę o
> rady i wszelkie informacje dotyczące tego zagadnienia. To dla mnie

czy epilepsja jest dziedziczna? ja nie wiem ale jesli jest to chyba masz
problem z glowy prawda? no chyba ze chcesz narazic swoje przyszle dzieci.

--
oloix rewolucje
~~~ cruel & ruthless, horrible & efficient cunt - me!

1. Data: 2004-06-22 23:02:05

Od: "bigda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oloix rewolucje <o...@o...pl> napisał(a):
> czy epilepsja jest dziedziczna? ja nie wiem ale jesli jest to chyba masz
> problem z glowy prawda? no chyba ze chcesz narazic swoje przyszle dzieci.

No i mamy nową eugenikę.

1. Data: 2004-06-23 11:18:41

Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> [...]
> epileptykiem? Może ktoś jest w związku z chorym na tę chorobę . Proszę o
> rady i wszelkie informacje dotyczące tego zagadnienia. To dla mnie

Nalezy go napietnowac, wytknac palcem i natychmiast zerwac kontakt.
Po co Ci znajomosc z epileptykiem?

PS. Ech :|

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Ludzie myślą czasem jak zabić czas, a to czas ich zabija.
-- Alfons Allais"

1. Data: 2004-06-23 13:37:44

Od: "vonBraun" <i...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problem z glowy prawda? no chyba ze chcesz narazic swoje przyszle dzieci.

Epilepsja jest objawem choroby a nie chorobą
- choć oficjalnie traktowana jest jak osobna jednostka nozologiczna.
Podstawowym warunkiem jest zaistnienie
(nawet niewielkiego) uszkodzenia mózgu
(w okresie ciąży, porodu, jako skutek uszkodzenia mózgu np. po urazie
zakażeniu toksoplazmozą itp.)
Jednak samo uszkodzenie mózgu nie wystarczy. Wielu ludzi
nawet z uszkodzeniem płatów skroniowych (tu szczególnie
łatwo o powstanie ognisk epileptycznych) nie rozwija objawów epilepsji.

Wydaje się, że właściwość układu nerwowego, polegająca
na skłonności do pojawiania się ognisk epileptycznych i
rozszerzaniu się ich napadowej czynności na większe partie
mózgu może (nie zawsze musi) być dziedziczna.

Spełnienie obu warunków daje epilepsję.

pozdrawiam
vonBraun

1. Data: 2004-06-24 10:16:17

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Jarzynka w news:cbbouh$bvv$1@korweta.task.gda.pl:

> Nalezy go napietnowac, wytknac palcem i natychmiast zerwac kontakt.
> Po co Ci znajomosc z epileptykiem?
>
> PS. Ech :|

Zastanawia mnie, co właściwie oburzyło Cię
w wypowiedzi Anny. Potrafisz wyjaśnić?

* Natek

1. Data: 2004-06-24 13:08:08

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Natek" <n...@o...pl> wrote in message
> Zastanawia mnie, co właściwie oburzyło Cię
> w wypowiedzi Anny. Potrafisz wyjaśnić?

Pewnie uczciwosc i brak pruderii.

Kaska

1. Data: 2004-06-24 16:26:11

Od: Tomek Jarzynka <t...@z...tlen.net> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote:

> "Natek" <n...@o...pl> wrote in message
> Pewnie uczciwosc i brak pruderii.

Ilu znasz cukrzykow? Ilu jest ich wg. statystyk?
Co Ci to mowi o zatajaniu prawdy o chorobach?
Proponuje rozpoczac lustracje wsrod znajomych.

--
tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee(a-t)kadu(d-o-t)net

"Kobieta potrafi pokochać mężczyznę tylko po to, aby nie zezwolić na to
innej.
-- Williams Tennessee"

1. Data: 2004-06-24 20:48:08

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Jarzynka" <t...@z...tlen.net> wrote in message
> Ilu znasz cukrzykow? Ilu jest ich wg. statystyk?
> Co Ci to mowi o zatajaniu prawdy o chorobach?
> Proponuje rozpoczac lustracje wsrod znajomych.

Wsrod tych, ktorych mialabym czestowac - rzeczywiscie, taka lustracja bylaby
nader sensowna: latwo o nietakt z deserami
:)
Kaska

1. Data: 2004-06-24 21:52:55

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Jarzynka w news:cbevb2$djk$1@korweta.task.gda.pl:

> Ilu znasz cukrzykow? Ilu jest ich wg. statystyk?
> Co Ci to mowi o zatajaniu prawdy o chorobach?
> Proponuje rozpoczac lustracje wsrod znajomych.

Ok, rozumiem.
I uważasz że to jest wystarczający powód, by nawarczeć
na dziewczynę, która spotkała się właśnie z czymś,
czego nie zna i nie rozumie. Uważasz, że to coś bardzo
złego, że odczuwa niepokój w takiej sytuacji? Powinna
czuć się winna?

Twoim zdaniem przemilczanie wobec znajomych
jest tym samym, co przemilczenie wobec własnej dziewczyny?

A propos cukrzyków znam jednego, bardzo fajny facet,
niesamowicie aktywny, normalnie żyje, normalnie pracuje,
opowiada wszystkim znajomym o swojej cukrzycy, wyjaśnia
co to jest, do czego może prowadzić, na czym polega leczenie
- przynajmniej nikt mu w pracy nie wyjada kanapek, bo wszyscy
wiedzą, że ma obliczoną ilość jedzenia i że to ważne.

* Natek

pytania
PYTANIE O AGRESJĘ
Dyslektycy na czacie