Erekcja ??

1. Data: 2003-07-25 23:37:42

Temat: Erekcja ??
Od: "MALY" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest mozliwosc powolnego wyplywu nasienia (podczas stosunku) przed
erekcja i czy mozna od tego zajsc w ciaze ? Czy cale nasienie wyplywa przy
erekcji ?

2. Data: 2003-07-26 02:53:58

Temat: Re: Erekcja ??
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MALY napisał:
> Czy jest mozliwosc powolnego wyplywu nasienia (podczas stosunku) przed
> erekcja

Stosunek podczas braku erekcji? Nie potrafie sobie tego jakos wyobrazic
:)) To musi smiesznie wygladać;)) Co do Twojego pytania.. Domniemuje, ze
chodzio Ci o ejakulacje (wytrysk nasienia), a nie erekcje (wzwód). Tak,
jest taka możliwość. Podczas erekcji, przy silnym podnieceniu, z penisa
wydobywa się płyn, który zawiera plemniki (chociaz małą ilość, ale
jednak). Tak, dziewczyna może od tego zajść w ciążę. Nie musi być
ejakulacji, żeby zaszła.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2003-07-26 06:01:46

Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MALY" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
| Czy jest mozliwosc powolnego wyplywu nasienia (podczas stosunku) przed
| erekcja i czy mozna od tego zajsc w ciaze ? Czy cale nasienie wyplywa przy
| erekcji ?
Nie pomyliły Ci się to terminy???
A czy nie kropi czasem przed ulewą ??? --niby jeszcze nie pada a koszula już
zmoczona ,no może jeszcze nie mokra ale..???
Przewidujesz deszcz- noś parasol no może nie codziennie (otwarty) chociaż
dodatkowa ochrona przed promieniowaniem słonecznym lub kosmicznym też byłaby
wskazana :-))
Marek

4. Data: 2003-07-26 07:18:51

Od: "SantaXand" <x...@w...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bft4e6$c2r$1@atlantis.news.tpi.pl,
Marek <M...@p...fm> typed:
> Użytkownik "MALY" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> Nie pomyliły Ci się to terminy???
> A czy nie kropi czasem przed ulewą ??? --niby jeszcze nie pada a
> koszula już zmoczona ,no może jeszcze nie mokra ale..???

Rewelacyjne porownanie.
:-)
MSPANC

Santi

5. Data: 2003-07-26 09:05:07

Temat: Re: Erekcja ?? Kawał
Od: "diver" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałeś to tak jak w tym kawale:

Przychodzi facet do lekarza i mówi
Panie Doktorze chciałbym aby Pan mnie wykastrował
No dobrze mówi lekarz ale może najpierw
porozmawiamy bo to poważna decyzja i nieodwracalna
więc może....

Panie Doktorze jestem dorosły wiem co mówię
chcę aby Pan mnie wykastrował.

No dobrze ale... Panie Doktorze....

Po czym lekarz wykastrował faceta ale cały czas nie daje mu to
spokoju idzie do gościa i mówi:

No teraz już po zabiegu może Pan mi powie dlaczego
podjął Pan tak radykalną decyzję ?

A wie Pan Panie Doktorze
poznałem dziewczynę, ona jest Żydówką i .............

A to pan się chciał obrzezać hm.............................

6. Data: 2003-07-26 18:46:32

Temat: Odp: Erekcja ??
Od: "a" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przewidujesz deszcz- noś parasol no może nie codziennie (otwarty) chociaż
> dodatkowa ochrona przed promieniowaniem słonecznym lub kosmicznym też
byłaby

to nie parasol, ale deszczak :D

pozdr
kakrysa

www.kradzione.glt.pl

7. Data: 2003-07-26 21:09:27

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Jul 2003, MALY wrote:

> Czy jest mozliwosc powolnego wyplywu nasienia (podczas stosunku) przed
> erekcja i czy mozna od tego zajsc w ciaze ?

bez erekcji chyba nie ma stosunku?

> Czy cale nasienie wyplywa przy
> erekcji ?

nie wiem o co Ci chodzi

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

8. Data: 2003-07-27 10:39:55

Od: "mIrO" <a...@g...SMIECIOMMOWIMYNIE.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MALY" napisał w wiadomości
> Czy jest mozliwosc powolnego wyplywu nasienia (podczas stosunku) przed
> erekcja i czy mozna od tego zajsc w ciaze ? Czy cale nasienie wyplywa przy
> erekcji ?

No ladnie, dzieci nie znajace nawet teorii i nomenklatury biora sie za
praktyke :/

pozdrawiam
mIrO

9. Data: 2003-07-27 10:59:14

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bg0a7g$5k2$...@n...news.tpi.pl,
mIrO <a...@g...SMIECIOMMOWIMYNIE.net.pl>:

> No ladnie, dzieci nie znajace nawet teorii i nomenklatury biora sie za
> praktyke :/

No i? Gdyby taka zasada sie kierowano, nie byloby gatunku ludzkiego ;)

--
Robert

10. Data: 2003-07-27 11:03:15

Od: "mIrO" <a...@g...SMIECIOMMOWIMYNIE.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" napisał w wiadomości
> No i? Gdyby taka zasada sie kierowano, nie byloby gatunku ludzkiego ;)

No ok, tylko jak juz chce zadac jakies pytanie odnosnie tego co robie/chce
zrobic, to sprawdzam jak co sie nazywa. Zreszta taka znajomosc slownistwa
czesto pomaga w porozumiewaniu sie, zarowno w trakcie danej czynnosci, jak i
w zwyklych rozmowach. Przeciez ten post to byl jeden wielki belkot :)

pozdrawiam
mIrO

Chore nogi
Spuchnięte nogi