Re: Estazolan, xanax, efedryna

From: Sławek <n...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.sci.farmacja
Subject: Re: Estazolan, xanax, efedryna
Date: Thu, 11 Aug 2005 17:09:29 +0200

tmark napisał(a):

> Niestety do tego dochodzi tolerancja - wiec aby uzyskac ten sam kojacy efekt
> bedziesz potrzebowal wiekszej dawki. Organizm tego zarzada wzmagajac objawy
> przed ktorymi sie teraz bronisz... Objawy urosna do wiekszych niz w tym
> momencie (brak snu, trudny do zdefiniowania lek, drzenie w okolicy klatki
> piersiowej, inne objawy somatyczne...etc...)
> Te leki nie zalatwiaja niczego. Nie lecza. Rownie dobrze moglbys zalatwic
> taka kuracje za pomoca 100 g wodki. Xanax jako krotko dzialajacy, jest
> dobrym lekiem jedynie gdy wydarzy sie cos przykrego (np. smierc bliskiej
> [...]
Wszystko o czym piszesz jest bezwątpienia racją i mam tego świadomosć.
Nie zamierzam traktować tego jak rozwiązania a właśnie jako coś, co
pomoże mi przetrwać trudny okres kiedy wali mi se właśnie wszystko na
łeb od pracy począwszy. Co do leków antydepresyjnych to tam chyba jest
jescze więcej niewiadomych i dlatego nie chce ryzykować. Sam pewnie
dobrze wiesz jak często dobranie leku dla pacjena jest po prostu metodą
prób i błędów i często wprowadza go w jeszcze gorszy stan. Ja teraz nie
mogę pozwolić sobie na eksperymenty, bo musze być non stop na chodzie.
Co do psychoterapii to mam za silną osobowość (paradoksalnie) i nie wiem
czy bym nie miał na sumieniu depresji terapeuty:)