Etiopia

1. Data: 2019-08-25 14:24:47

Temat: Etiopia
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Etiopczycy posadzili w poniedziałek ponad 224 mln drzew w ciągu 12
godzin. Władze podkreślają, że jest to światowy rekord. Mieszkańcy
całego kraju publikują zdjęcia z sadzonkami w mediach społecznościowych.

===========

gdzie te dowcipy, ze gracze etiopscy rzucali sie na zolte kartki bo
mysleli, ze to krakersiki
--
gazebo

2. Data: 2019-08-28 04:55:09

Temat: Re: Etiopia
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 25 sierpnia 2019 14:24:49 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:
> [...]
>
> ===========
>
> gdzie te dowcipy, ze gracze etiopscy rzucali sie na zolte kartki bo

nie wiem nic o dowcipach, ale policzyłem sobie, że siejąc zboże na około 0,7 km2,
wysiewam corocznie tyle nasion, ile sadzonek drzew posadził cały naród etiopski
w ogólnonarodowym zrywie.

trzeba też wziąć pod uwagę, że na pustyni mało co wyrośnie, a żyto się krzy.

oczywiście idea godna pochwały, żeby nie było.

3. Data: 2019-08-28 20:21:10

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/08/2019 o 03:55, j...@o...pl pisze:

> [...]
>
> trzeba też wziąć pod uwagę, że na pustyni mało co wyrośnie, a żyto się krzy.
>
> oczywiście idea godna pochwały, żeby nie było.

oni cos robia, Polacy nic

--
gazebo

4. Data: 2019-08-31 02:23:04

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 28 sierpnia 2019 20:21:10 UTC+2 użytkownik gazebo napisał:

> oni cos robia, Polacy nic
>
> --
> gazebo

Polacy, gazebo, zrobili w tym temacie najprawdopodobniej najwięcej na świecie,
a już na pewno w Europie.
Nie pamiętam danych, możesz być może znaleźć je w i-necie, ale pamiętam
meritum, czy konkluzję, jak kto woli to nazwać.
Otóz po wojnie w Polsce lesistość wynosiła 20%, a na ten czas mamy 30% lesistości.
Nie wiem, czy w którymkolwiek kraju na świecie po roku 45 lesistość wzrosła,
ale chyba w żadnym o 50%, a już na pewno w żadnym europejskim.

I taki sukces, Gazebo, zawdzięczamy polskim gajowym, którzy po 45' nie dali się
złamać komunistycznym łupieżcom i kultywowali programy dbania o lasy wbrew
powszechnemu naciskowi tychże; po prostu była i jest to ostoja dawnej kultury
gospodarczej i politycznej, niekoniecznie nastawiona na krótkotrwały zysk
(zrozum też dobrze, że takim zyskiem nie był zakaz wycinania kornikowych drzew
w Puszczy Białowieskiej, bo to czyste marnotrawstwo, ale nie ze wszystkim PIS
może jeszcze walczyć, także w sprawach politycznych, jak choćby wytoczenie
procesu przestępcy B. Komorowskiemu za działania przeciwko Panu Sumlińskiemu,
i nie we wszystkich może mówić prawdę, jak choćby o zabójstwie Andrzeja Leppera itp.
sprawach).

Ty, Gazebo, nadal nie zdajesz chyba sobie sprawy, że w wielu dziedzinach
jesteśmy przodującym krajem i nawet śmiem twierdzić, ze ogólnie najwspanialszym,
mimo zajadłej ekipy sprzedawczyków, którzy przez całe dzieje są dziegciem nas
nękającym.

jacek

5. Data: 2019-08-31 07:18:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31/08/2019 o 01:23, j...@o...pl pisze:

> [...]
> mimo zajadłej ekipy sprzedawczyków, którzy przez całe dzieje są dziegciem nas

zubry, kurwa, zubry, i analfabetyzm, jednak to nie Polacy

--
gazebo

6. Data: 2019-09-02 07:18:43

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-31 07:18, gazebo wrote:

> zubry, kurwa, zubry, i analfabetyzm, jednak to nie Polacy

//Chinczycy np: wyłapali kiedyś wszystkie wróble.

7. Data: 2019-09-05 16:13:17

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.09.2019 o 07:18, Izaura pisze:

> //Chinczycy np: wyłapali kiedyś wszystkie wróble.

Jak to możliwe? Oczywiście że można to zrobić, tylko wątpliwe są metody
pokazywane przez propagandę .

8. Data: 2019-09-07 03:32:02

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 2 września 2019 07:19:34 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> //Chinczycy np: wyłapali kiedyś wszystkie wróble.
>
> --

i stąd, Isauro, jest nadal na świecie więcej owadów, niż ludzi?

reasumując, choć nie ostatnie zdanie, proszę pomyśleć, że w sporcie choćby
jesteśmy potęgą, jak żadna na świecie:)
proszę wycofać z krajów najzamożniejszych wszystkie ich zakupy i wówczas
towarzysze zobaczycie, jak sprawy się mają:)

my, towariście, uże eto znajem, a kak u was z wnimaniem:)

jacek

9. Data: 2019-09-07 03:47:00

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 7 września 2019 03:32:03 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> towarzysze zobaczycie, jak sprawy się mają:)
>
> my, towariście, uże eto znajem, a kak u was z wnimaniem:)

poza tym, nawet nie wyjmując perełek zakupowych, proszę przeliczyć sukcesy
sportowe na liczbę mieszkańców; o ile związek radziecki czy stanowy nas
przerasta.

jesteśmy w sporcie największą potęgą świata i w większości innych dziedzin też.

proste i oczywiste.

jacek

10. Data: 2019-09-08 17:44:23

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ===========
>
> gdzie te dowcipy, ze gracze etiopscy rzucali sie na zolte kartki bo

Oj, Negus Negesti
Ratuj Abisynię
Bo są zagrożone
Południowe linie...

Goralenvolk:
Wyrzuty sumienia
Grenlandia nie na sprzedaż
Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...
Róbmy swoje!