EuroGwarancja

1. Data: 2007-07-26 17:37:01

Temat: EuroGwarancja
Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

na Allegro często pojawiają się sprzęty sprowadzone z krajów zachodnich,
mam pytanko, czy taka np. nagrywarka DVD d HDD kupiona np. w Niemczech
ma gwarancję w Polsce tzn. czy polski serwis naprawi ją za darmo, czy
trzeba wysyłać do kraju w którym się ją kupiło ??

2. Data: 2007-07-27 12:22:11

Temat: Re: EuroGwarancja
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gwarancję w Polsce tzn. czy polski serwis naprawi ją za darmo, czy trzeba
> wysyłać do kraju w którym się ją kupiło ??

zależy od producenta - Panasonic uznaje w całej Europie takie gwarancje a Fuji
już nie
musisz zapytać producenta

3. Data: 2007-07-29 22:24:24

Od: Mariusz Wołek <z...@p...onet.usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma gwarancję w Polsce tzn. czy polski serwis naprawi ją za darmo, czy
> trzeba wysyłać do kraju w którym się ją kupiło ??

Moze byc rożnie - rozsądek nakazuje zapytac producenta najlepiej na pismie. Zeby w
razie czego miec sie na co powolac.

MaW

filtry do wody ECO-DAFI - opinie
odkurzacz dyson
Pralka - czyszczenie
Elektryk domowy Warszawa 24h - 0 504 812 446
sofa - miękka czy twarda